וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנתי שאם אני לא מספר, עובר מסר של שתיקה"

8.11.2019 / 6:00

כשהתחילו שמועות בבית הספר, חשב לעצמו אסף שאשה, מורה למתמטיקה מראשל"צ, ש"אין לו מה לספר", זה עניין פרטי שלו. עד שהבין שהשתיקה שלו עלולה להתפרש כחשש ופחד. וזה הדבר האחרון שהוא רצה להעביר

מורה גאה - אסף שאשה/מורה גאה - אסף שאשה

וואלה גאווה וארגון 'מורות ומורים גאות' גאים לחשוף את הפרק השביעי והאחרון בפרוייקט "גאים לחזור ללימודים". במסגרתו שמונה מורים מכל הקשת הלהט"בית שיתפו את הגולשים בסיפור הגאווה האישי שלהם בבית הספר בו הם מלמדים.

המטרה הייתה לתתת כוח והנגשה לנושא - ואלו בהחלט קרו. סדרת הסרטונים זכתה לכ-מאה אלף צפיות וחשיפה למאות אלפי גולשים.

המורים בבית הספר לא מקנים לנו רק את החינוך המקצועי, הם לרוב גם המודל החינוכי הראשון של אדם בוגר, הבא איתנו במגע יום-יומי בתקופת ההתבגרות. ולכן לכל התנהגות או תגובה מצד אותו.ה מורה, יש חשיבות עצומה.

מורה גאה - אסף שאשה. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
אסף שאשה, מורה למתמטיקה מראשל"צ/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

והשבוע תכירו את אסף שאשה, מורה למתמטיקה מבית הספר מקיף י"א בראשון לציון, המלמד גם בתכנית "תכנית בר אילן" וכן מנהל איזור בתכנית הלאומית למצוינות באנגלית

"בחרתי להיחשף בפני התלמידים שלי בצורה הזו, משום שכבר הרגשתי שהם יודעים, ולכן חוסר ההתיחסות שלי יצר מתח שלא צריך להיות. אני גאה מאוד במי שאני ובעשייה שלי בכל תחום והייתי רוצה להעביר את המסר הזה לתלמידים שלי.

אני בא להגיד "אל תצמצמו אותי למשהו אחד, בגלל נטייה מינית". אני הרבה יותר מזה. המשמעות של מסר כזה לתלמידים היא גדולה. אי אפשר לתייג את חברי הקהילה ולסכם אותם בנטייה מינית. כל אחד ואחת הוא.י הרבה יותר מזה.

תודות: מפיק ומארגן מטעם קבוצת "מורות ומואים גאים" - איציק שלם-קמינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully