וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאות למסיבה: ה'קשות' חוזרות לכבוש את 'האומן 17'

אחרי שתי מסיבות מוצלחות, מועדון מלא והופעה של ריקי בן ארי, מגיע הסיבוב השלישי של הליין 'KASHA', באומן 17, בתל אביב. אז מה היה במסיבה האחרונה ומה צפוי בזו שתיערך בשישי הקרוב?

ליין הנשים הגאות "KASKA"/ליין הנשים הגאות "KASKA"
ליין הנשים KASHA. שחר ארביב,
"העיפו את האומן 17 באוויר", ליין הנשים KASHA./שחר ארביב

אם היה נדמה שמדובר באירוע בודד, ליז לוי (מפיקת 'ליזי'), קרן סוויסה (מפיקת 'זותי'), יסמין בר אור - (מפיקת הליין 'טאצ') ורעות נגר (מפיקת ל'סביהונסט') - ארבעת המפיקות שעומדות מאוחרי הליין הגאה לנשים, 'KASHA', מראות כוח נשי משהו.

אחרי שתי מסיבות מוצלחות, שמילאו את מועדון 'האומן 17', תיערך בשישי הקרוב המסיבה השלישית, כשברקע עוד ישנן עוד שאריות אדרנלין מההופעה של ריקי בן-ארי, ומהטראקים של DJ ינון יהל, אפרת נעמן ורביד גבריאל.

ינון יהל, DJ המוכר מליין ה'פוראבר', המיועד יותר לגברים, אמר לאחר המסיבה: "לא הייתי הרבה מאוד זמן במסיבת נשים כזאת . הקהל הגיע עד לתקרה עם האנרגיות, הידיים למעלה והאושר על הפנים. בהחלט אחת המסיבות". ה-DJ אפרת נעמן, שהלהיבה את הקהל, הוסיפה: "כייף לראות את הקהל הנשי נהנה מהאוס ביג רום. נתראה באומן לעוד סיבוב".

ה-DJ רביד גבריאל, שלקחה חלק בליין בפעם הראשונה הוסיפה: "האדרנלין לא עצר לרגע וליווה אותי לשעות אחרי .הפקה מושלמת , אנרגיה עצומה של אנשים יפים שפשוט באו לשמוח".

ריקי בן-ארי בהופעה בליין הנשים 'KASHA'. שחר ארביב,
ריקי בן ארי בהופעה בליין KAHSA/שחר ארביב

המסיבה הקרובה של "KASHA", הולכת עד הסוף ומגיעה לאומן 17 בשישי הקרוב, ה-15 לחודש עם רשימת DJ'ייז ארוכה. אז מי ירים אתכם באויר? ההרכב ליאור ואייל, וויני פוץ, רן זיו ואפרת נעמן.

המכירה המוקדמת הראשונית כבר sold out, ככה שלא כדאי להמתין. "הן הצליחו לייצר לאטרנטיבה אמיתית", אמר לוואלה גאווה DJ המזוהה עם ליין גברים אחר. "הרבה זה זמן לא הייתה פה הפקה גדולה וקבועה ומיועדת לנשים גאות, וזה משמח מאוד לראות את ההצלחה הזו".

הצלחת המסיבות הראשונות מראה שיש ביקוש ויש קהל לליין מסוג זה, אך נראה שזה נמנע מהלגיע לליינים הקיימים, אולי כיוון שרובם מזוהים כמיועדים לקהל גברי בלבד. ועכשיו, חפרנו מספיק, הגיע הזמן לכמה תמונות

ליין הנשים KASHA. שחר ארביב,
אהבתם? חפשו באינסטגרם yy.live.art/שחר ארביב
ליין הנשים הגאות "KASKA". שחר ארביב,
ליין הנשים הגאות "KASKA"/שחר ארביב
ליין הנשים הגאות "KASKA". שחר ארביב,
ליין הנשים הגאות "KASKA"/שחר ארביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully