וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המגדר של פנטזיה?

פסטיבל הצילום הבין-לאומי השביעי מגיע לתל אביב, ובין עשרות תערוכות שיציג, תמצאו גם אמנים שבוחנים מגדר ומיניות בתמונה, ועוד לא דיברנו על מופע הפתיחה של ה'קוק-שוק"

צילום של Michael Liani. יח"צ,
גבולות מגדר, תרבות ומיניות. צילום: Michael Liani/יח"צ

פסטיבל הצילום הבינלאומי הוא אירוע כינוס הגדול ביותר בישראל, כשהאירוע הקרוב יהיה השביעי במספר ויציג 40 תערוכות של 250 אמנים מרחבי העולם. עוד תמצאו בו מרתון צילום, וידאו ארט, פרויקטים חברתיים ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה.

נושא הפסטיבל השנה הוא פנטזיה, ובין שלל הצילומים שיוצגו, תמצאו כאלה הבוחנים את עולם המגדר. הנושא בולט במיוחד בתערוכת היחיד של הצלם האמריקאי מארק גרמני. אשר יציג פרויקט עליו עבד במשך שלוש שנים, במהלכן צילם ב-13 אזורים שונים בהודו.

גרמני חוקר מגוון רחב של יחסים בין גברים בני מעמדות, דתות ואזורים שונים ברחבי הודו ומאפשרים הצצה לתרבות ההומו-סוציאלית ההודית על כל מסתוריה.

עברי לידר יציג עבודות שצילם בחודש האחרון, התקופה בה המתין ללידת בנו בארה"ב. תיעוד מאוד אישי ואינטימי מצד אחד, ומצד שני מהדהד נושאים חברתיים ופוליטיים, החל מחוק הפונדקאות בישראל ועד לאמריקה בתקופת דונלד טראמפ.

שבוע האופנה האלטרנטיבי של הקוק שוק. יח"צ,
שבוע האופנה האלטרנטיבי של הקוק שוק. יח"צ./יח"צ

מוכנים לקוק-שוק?

הקוק-שוק היא תנועה תרבותית תל אביבית המקיימת מסיבות ואירועים בחללים משתנים. המטרה היא לתת במה ליוצרים צעירים מתחומים שונים אשר התפתחו כקהילה אורגנית מהאנדרגראונד של תל אביב. האסתטיקה הייחודית של קוק-שוק, כמו המסיבה עצמה, שואבת דימויים מהחיים ומ"הרשת", ומייצרת מהם עיבוד חדש בקונספט מסיבתי.

בשנות פעילותה הפכה קוק שוק לאחד מהגורמים המשפיעים על חיי הלילה והיצירה של העיר והצליחה לגבש סביבה קהילה גדולה. אירוע האופנה האלטרנטיבי השנתי של קוק שוק, שיערך בפסטיבל, הוא מהאירועים הבולטים של השנה והוא מושך אליו הן את קהילת הלילה והקלאבינג והן את קהילות האופנה והאמנות של תל אביב.

ב-28.11 יערך טיזר לקראת שבוע האפנה, ובקוק שוק מבטיחים חוויה שעוד לא ראיתם. ב-5.12 תתקיים תצוגת האופנה, אשר תסתיים במסיבת קוק שוק מטורפת, בשתי רחבות, עד הבוקר. תצוגת האופנה של קוק-שוק ובוטיק שווארמה תציע גישות אלטרנטיביות של "אנטי-טוטאל-לוק" ו"אנטי-טרנד", ולמעשה תיתן שיקוף מציאותי על האופן בו אופנה נוצרת, נצרכת ונלבשת.


אז איך מגיעים? בניין עזריאלי שרונה - כניסה ממתחם שרונה, רחוב אלוף דוד אלעזר
יום חמישי 28.11 עד יום שבת, 7.12. מחיר כרטיס: 58 ₪ פרטים מלאים ועדכונים באתר הפסטיבל: https://www.photoisrael.org/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צילום של Michael Liani. יח"צ,
האם לבוש הופך מגר של אדם? Michael Liani/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully