וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם בארון של טל רמון: חטטני או ענייני?

28.11.2019 / 14:20

החשיפה של טל רמון כביסקסואל, עוררה שיח רב והתעניינות תקשורתית. אך לצד הסיקור, עלו גם ביקורות ברשתות החברתיות: האם ההתעסקות בנושא, החיטוט באינסטגרם ופרסום תמונות שלו בלי חולצה לא מוגזמים? התשובה שלנו? בואו לא ניתמם, טוב?

טל רמון - עורב שחור/בימוי ועריכה: יהונתן טלמור וניר פורטיאנסקי צלם: תום גולדווסר

בימים האחרונים קבוצות פייסבוק וחברי קהילה רבים מדברים על היציאה מהארון של טל רמון, כביסקסואל. בראיון שנערך עמו ב"ידיעות אחרונות" ופורסם ברביעי האחרון, חשף רמון כי הוא "נמשך גם לגברים", וכי "מערכת יחסים עם גבר היא גם רלוונטית עבורו". בהמשך הוסיף כי קיבל תמיכה מלאה ממשפחתו.

וכך, לצד הכתבה המלאה וראיונות עם טל, עלתה סדרת כתבות נפרדת, שהתעסקה במיניות שלו. הדגש המרכזי הוא על כך ש"סוף-סוף" ניתן לחשוף את העובדה שהוא וחן אהרוני, שהזדהה גם הוא כביסקסואל, יצאו לתקופה, ואת הכתבות האלה ליוו התמונות היותר חשופות של טל, מעמוד האינסטגרם האישי שלו.

עד מהרה התעורר שיח סביב הסוגיה הזו - האם ראוי לקדם את האייטמים הללו בתמונות של טל רמון בלי חולצה ואף פחות מכך? האם זה מכבד? איפה הבושה? אז בואו נעשה סדר ונגיד שלמטבע הזה יש שני צדדים, ונראה שכל אחד מהמעורבים בעניין מכיר אותם היטב.

ראשית, לא נראה שטל מתבייש במשהו (ותכלס, אין לו סיבה). כן, הוא מצטלם בלי חולצה לאינסטגרם (כמו כל אחד מאיתנו) ולא מתבייש בזה. גם בקליפים אותם הוציא, כמו זה של השיר 'עורב שחור', יש לא מעט צילומים בלבוש חלקי. באופן כללי, נראה המוזיקאי בן ה-29 מרגיש מאוד בנוח עם הגוף שלו.

האם זה אומר שאנחנו, ככלי התקשורת, צריכים "למנף" דווקא את הפוטג'ים האלה? התשובה העקרונית היא לא, אבל כולנו יודעים איך העולם הזה עובד (ונראה שגם טל יודע). כן, להראות טוב זה לא הדבר הכי חשוב, אבל זה תמיד עוזר. כן, אם בעזרת תמונה "לבושה" תצליח להעביר מסר ל-10,000 איש, עם תמונה בלי חולצה תגיע, כפי הנראה, ל-20,000 ויותר.

לא נעים להודות בזה, לא נעים להגיד את זה, אבל ככה זה עובד. טל יוצר מוזיקה מגיל 13, אבל נדמה לי דווקא עכשיו מספר העוקבים שלו באינסטגרם הולך לגדול. האם "זו החשיפה" לה פילל? נראה שלא. האם הוא סובל ממנה? גם פה, בטווח הארוך, נראה שלא. נכון שהכתבות האלה יישארו לנצח ברשת, אך בסופו של דבר האייטמים ה"צהבהבים" יצאו מסדר היום, ונשאר עם האדם עצמו, עם מבחן "העניין" האמיתי.

אם אתה מעניין - החשיפה, הבאזז וכן, גם העור החשוף, יכולים לעזור לך להגיע ליותר קהל. אבל אם יתגלה שאין יותר מידי "תוכן" בתוך האריזה היפה, בטווח הארוך, גם תמונה בלי חולצה או תחתונים לא תעזור. אז בואו לא נצטדק. יש לא מעט אנשים בעולם שעשו קריירה מתמונות בבגדי ים. בסופו של דבר חובת ההוכחה, כיוצר, תהיה על טל, והוא זה שיהיה צריך להמשיך ליצור ולשמור את עצמו בתודעה. ועד שזה יקרה, כמה תמונות מהאינסטגרם לגמרי לא יזיקו.

עוד בוואלה!

ביסקסואלות: "לא חסר לכם הצד השני?"

לכתבה המלאה
צילום מסך מתוך הקליפ "עורב שחור". צילום מסך, צילום מסך
צילום מסך מתוך הקליפ "עורב שחור"/צילום מסך, צילום מסך
View this post on Instagram

Chillin wit some cactus ? Have a great week!

A post shared by Tal Ramon (@talramon) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully