וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבי רופול? זה הדראג שאתם חייבים לראות

2.12.2019 / 16:10

'כלוב העליזים' - המחזה הצרפתי, שהפך לסרט אמריקאי, חוזר והפעם לתיאטרון חולון. הקומדיה המטורפת המקדשת דראג, עולה שם ממש בימים אלה וחושפת גם קהל סטרייטי לתרבות הצבעונית. "אני מרגיש שליחות בהעלאת המחזה", אומר רפי ניב, במאי ההצגה

כלוב העליזים, תיאטרון חולון/כלוב העליזים, תיאטרון חולון

בין אם אתם חובבי דראג, תיאטרון או שסתם בא לכם ערב מצחיק, תיאטרון חולון מעלה בימים אלה את 'כלוב העליזים' (מאת תיאטרון באר שבע). מחזה צרפתי שהפך שם נרדף לקומדיה, זכה להצלחה גדולה בכל העולם ואף עובד לסרט שהפך לקלאסיקה צרפתית. ב-1996 יצא בעיבוד קולנועי אמריקני בשם "כלוב הציפורים", בכיכובם של נתן ליין ורובין ויליאמס, ולאחרונה אף נכתב מחזמר מצליח באותו שם, שזכה להצלחה גדולה בברודוויי.

במחזה תפגשו את ז'ורז', שמנהל מועדון לילה מצליח בסן טרופז העליזה והזוהרת של שנות השבעים. מישל הוא בן זוגו וכוכב מופעי הדראג העולים במועדון. השניים חיים באושר ובנחת בקן אוהבים שמח וצבעוני עד שלוראן, בנו של ז'ורז' (מלילה שהיה מעדיף לשכוח) מודיע להם שהוא מתחתן ושהורי הכלה הסופר-שמרנים מעוניינים לפגוש את הוריו והם בדרך לביקור. מכאן מתפתחת קומדיית מצבים מטורפת, מצחיקה ומרגשת.

"ההצגה כלוב העליזים היא אקסטרוגאנזה מטורפת של דראג", אומר במאי ההצגה, רפי ניב, בשיחה עם וואלה! גאווה. "תענוג לראות קהל סטרייטי, כמו גם קהל מהקהילה, מתגלגל מצחוק, מתרגש עד דמעות ומקבל באהבה את הזוגיות הנהדרת של גיבורי המחזה.

כלוב העליזים, תיאטרון חולון. צילום מעיין קאופמן,
"תענוג לראות קהל סטרייטי, כמו גם קהל מהקהילה, מתגלגל מצחוק". כלוב העליזים, צילום: מעיין קאופמן/צילום מעיין קאופמן

המחזה העולה בתיאטרון חולון, מגיע בטיימינג מושלם עם פריחת תרבות הדראג, אשר הגיעה לשיא לאחרונה, בישראל. נראה כי מירוץ הדראג של רופול עוררה את התרבות הצבעונית, ואחרי תקופה ארוכה בה בלטה רק במועדוני תל אביב, היא פורחת כיום בכל רחבי הארץ.

"מעריצי רו פול יוכלו להנות ממופע דראג משובח ומביצועי משחק וירטואוזיים של אמיר קריאף ומולי שולמן בתור צמד הנאהבים. כגיי אני מרגיש תחושה של שליחות בהעלאת המחזה במסגרת התאטרון הרפרטוארי על במות ברחבי הארץ", הוסיף ניב.

תרגום אלי ביז'אווי | בימוי רפי ניב. שחקנים: אליאור אליהו אמסלם, איתמר אליהו, שירי גולן, תמר מלאכי, ניר סעדון, אדוה עדני, יונתן צ'רצ'י, אמיר קריאף, מולי שולמן. ההצגת מאת תיאטרון באר-שבע (משך ההצגה: שעה וחצי ללא הפסקה)

מועדי ההצגה:
יום ד' 4.12 אולם 1 20:30
יום ה' 5.12 אולם 1 20:30
מוצ"ש 7.12 אולם 1 20:30

לפרטים וכרטיסים נוספים: www.hth.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully