וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PAY: תורמים לארגון 'איגי' בקליק אחד

לרגל אירוע הגלה של הארגון, אפליקציית התשלומים Pay מבית לאומי וארגון הנוער הגאה יוצאים בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו, אשר יאפשר לתרום לארגן בקליק אחד, דרך האפליקציה

תורמים לאיגי בקליק/תורמים לאיגי בקליק

ארגון הנוער הגאה (איגי) יקיים השנה אירוע גאלה חגיגי בהשתתפות מאות ידידי וידידות הארגון. השנה, צפוי ערב הגאלה להיות מרגש במיוחד, כיוון שיוקדש לכבודו של המוזיקאי והדי.ג'יי עופר ניסים, במופע הצדעה מיוחד של תזמורת ירושלים ומערב בניהולו האמנותי של תום כהן. את הערב ינחו המגישים אסי עזר ורותם סלע, ובהשתתפות אמנים רבים נוספים.

האירוע יתקיים במוצאי שבת, ה-7 בדצמבר בבית האופרה, תל אביב. האירוע יחל בשעה 21:00 וימשיך בהופעה חגיגית של תזמורת ירושלים מזרח ומערב ודי.ג'יי עופר ניסים. את הערב ינחו אסי עזר ורותם סלע ויבצעו בו את שיריו של עופר ניסים בביצועי תזמורת: אניה בוקשטיין. הראל סקעת. מאיה סימנטוב. מיטל דה רזון. מירי מסיקה. נסרין קדרי. רבקה זהר. ריקי בן ארי. שלומי סרנגה.

תרומה ל"איגי" באפליקציית PAY.. צילום מסך, צילום מסך
תרומה ל"איגי" באפליקציית PAY. צילום מסך./צילום מסך, צילום מסך

לקראת האירוע, אפליקציית התשלומים Pay מבית לאומי וארגון הנוער הגאה יוצאים בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו - "תרומה בקליק". במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות כל הבנקים יכולים לתרום לאיגי, בקלות ובנוחות, באמצעות כפתור תרומה ייעודי אשר מופיע במסך הראשי של אפליקציית PAY, סכומים של 50, 100 ו-150 ₪, או כל סכום אחר לבחירת התורם.

עופר נוימן, מנכ"ל איגי אמר כי "ההתגייסות של בנק לאומי וPAY- לטובת הפעילות שלנו מחזקת אותנו מאד. עם רוח גבית חזקה כל כך העשייה שלנו בפריפריה ובמרכז, בחברה הערבית, בחברה החרדית ובמאות הקבוצות החברתיות שאנחנו מפעילים ברחבי הארץ תוכל לצמוח בכוחות גדולים ומחודשים. בנק לאומי מוכיח במעשה הזה שחדשנות, תעוזה ושוויון הם ערכים המובילים את החלטותיו ואנחנו מודים לו על כך."

את האפליקציה מורידים מכאן

כרטיסים לאירוע קונים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully