וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

God Is a DJ: היינו בערב המחווה של איגי לעפר ניסים

נונה שלאנט

8.12.2019 / 14:48

נונה שלאנט הייתה מאחורי הקלעים של ערב הגאלה ל-DJ והמפיק המוזיקלי עופר ניסים, שערך ארגון הנוער הגאה 'איגי'. בערב, אותו הנחו אסי עזר ולוסי איוב, לקחו חלק האמנים הגדולים ביותר שעבדו עם עפרה לאורך השנים, ונדמה שכל הקהילה התל-אביבית באה לכבד ולהרים

צילום: צילום שירן בן יעקב, נונה שלאנט/צילום: צילום שירן בן יעקב, נונה שלאנט

ערב הגאלה של איגי, אירגון הנוער הגאה, מעולם לא היה נוצץ יותר. זה התחיל בקוקטיל אקסקלוסיבי עם סלבס ותקשורת, במשכן לאמנויות הבמה. כולם התלבשו מהודק ואפילו לא פחדו להיות אקסטרא נוצצים. ההתרגשות והציפייה היו גדולים, עופרה בהחלט הפכה לפסקול בחיינו ומקור השראה. מתקופת הניצחון של דנה אינטרנשיונל באירווזיון, לעשייה בינלאומית עם כוכבות כמו מדונה ואריטה פרנקלין ועד להופעות בכל העולם. דרך המוזיקה עופרה יצרה מציאות שמחברת את כל מי שמקשיב, לכתב יד הייחודי שלה.

אז מה היה בערב?
הבמה כבר מוכנה במשכן האופרה הישראלית והאמנים כבר נרגשים מאחורי הקלעים. עופרה תופסת מקום של כבוד בשורה הראשונה - הקהל שואג. על הבמה כבר מתמקמת תזמורת 'ירושלים מזרח ומערב' בניצחו של תום כהן, בערב שכולו מחווה ללהיטים של עופרה במהלך השנים.

וכמובן שאי אפשר להתחיל בלי הפתעה, כשהמנחים אסי עזר ו... לוסי איוב עולים לבמה ומודיעים שרותם סלע חולה. למזלה אנחנו חולים עליה וסולחים. לוסי ואסי כבר ידועים כצוות מנצח ופותחים את הערב עם מירי מסיקה, שבאה עם מסר חשוב: "אני חלק מהקהילה". לאחריה עלתה אניה בוקשטיין בלוק גיישתי במיוחד, עם הלהיט רוקדת, ריקי בן ארי עם Better man ומיטל דה רזון, בשיר "איימן" שמרגש כל פעם מחדש, בהמשך עלה הראל סקעת בביצוע לשיר "אני לא יכולה בלעדיך", ומכריז "אני גאה להיות אבא גאה כשיש ארגון כמו איגי בישראל".

נסרין קדרי הרעידה את האולם, ריבקה זוהר ריגשה את הקהל ואת הערב סגרה מיה סימן-טוב, עם הלהיט הכי בנלאומי "every body needs a man". שירזי, מלך חיי הלילה העלה את עופרה לבמה לקוד קידה מהירה ולברוח.

עופר ניסים וגל אוחובסקי. צילום: שירן בן יעקב,
עופר ניסים וגל אוחובסקי./צילום: שירן בן יעקב
עופר ניסים. צילום: שירן בן יעקב,
מחווה מרגשת עם מיטב האמנים איתם עבד, עופר ניסים בכניסה לאירוע/צילום: שירן בן יעקב

רבים התרגשו בערב הזה והעלו פוסטים המציגים את החיבור האישי שלהם לעופר ניסים:

אירוע הגאלה של 'איגי' במחווה לעופר ניסים. ליאור נאור, מערכת וואלה!
השקט שלפני הסערה. אולם האופרה הישראלית בתחילת האירוע./מערכת וואלה!, ליאור נאור

מאחורי הערב עומדים לא מעט אנשים: שירזי, צדי צרפתי, אלון מוליין, שלומי לאפור אסף טורז, רועי צ'יבי והרשימה עוד ארוכה ארוכה. אז מה למדנו חברים? שיש מנצח ותזמורת מדהימים אבל מנצחת אחת גדולה ושמה עופרה ניסים. נתראה בחנוכה על הרחבה.

מירי מסיקה בביצוע לשיר "מפחד עליך". ליאור נאור, מערכת וואלה!
מירי מסיקה בביצוע לשיר "מפחד עליך"./מערכת וואלה!, ליאור נאור
מלכות דראג באירוע איגי, במחווה לעפר ניסים. צילום שירן בן יעקב,
מלכות דראג באירוע איגי, במחווה לעפר ניסים/צילום שירן בן יעקב
מקימי איגי וארגון הידידים של איגי. צילום: שירן בן יעקב,
מקימי איגי וארגון הידידים של איגי/צילום: שירן בן יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully