וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ינון יהל יבוא: ה-KASHA מרימה יום-הולדת

אחרי שכבר ביסס את מעמדו, ליין הנשים הגאות KASHA מגיע להרים (שוב) את האומן 17, והפעם יש עוד סיבה למסיבה. הצלע הרביעית בהובלת הליין, קרן סוויסה, חוגגת יום הולדת ומכינה הפתעה מיוחדת למי שיגיע

ליין מסיבות הנשים KASHA. ליאור נאור, מערכת וואלה!
ליין מסיבות הנשים KASHA./מערכת וואלה!, ליאור נאור

כבר 15 שנה שקרן סוויסה מעירה את חיי הלילה הגאים, ולכבוד יום הולדתה ליין הנשים הגאות KASHA מרים מפגן כח נשי שמח ובלתי מתפשר באומן 17. באות לחגוג די ג'יי אפרת נעמן, די ג'יי שקד דודביץ ואפילו ינון יהל יקפוץ לסט יום הולדת מיוחד. בערב עצמו יהיו הפתעות נוספות, אבל עליהן אסור לנו לספר.

"עברו כמה שנים מאז שחגגתי יום הולדת באומן 17", אומרת קרן סוויסה לוואלה גאווה. "ואם יש סיבה טובה לחזור - זאת ה"קשה". זה מקום שמחבר את כל העולמות שלי לרחבה אחת וזה כשלעצמו - מרגש אותי מאד.

בחמישי הקרוב תהיה לנו הפקה מאד מושקעת", מוסיפה ליז לוי, גם היא ממובילות הליין. שותפה נוספת, יסמין בר אור אמרה: "קרן חברה ושותפה יקרה, אני מאושרת שאנחנו זוכות לחגוג יחד בהפקה שכולה שמחה, גאווה ונוכחות נשית. לא יכולתי לאחל לנו מסיבה איכותית ונכונה יותר לחגוג את העשיה והאושר שהיא מורשתה של קרן על הקהילה הנשית בישראל". רעות נגר, גם היא שותפה בהפקה הוסיפה: ""קרן סוויסה היא חברה של שנים ושותפה למהפיכה תודעתית שמתרחשת. חיי הלילה של הנשים בקהילה מעירים ומאירים את היומיום של כולנו ולקרן יש זכות גדולה במהפיכה הזאת"

ליין הנשים KASHA. שחר ארביב,
ליין הנשים KASHA. צילום: שחר ארביב/שחר ארביב

ינון יהל, הדיגיי המפיק והיוצר שכבש את הבמות הגדולות בעולם אחד מהרזידנטים הבולטים והמוערכים של ליין 'הפוראבר', יגיע גם הוא להרים.

ינון יהל, שהפיק ביחד עם עם עופר ניסים עשרות להיטים שהיום הם פסקול למעלה מעשור, עבד עם אמנים בכל העולם פאף דאדי, קריסטינה אגילרה, ריקי מרטין, מדונה ובשנים האחרונות כובש את המצעדים בהפקות מוזיקליות ישראליות עטורות פרסים כמו שיר השנה של עדן בן זקן "אין לי אף אחד" / גולדן בוי של נדב גדג' ועומד מאחורי שיר המצעד מלכת השושנים ועוד רבים וטובים.

המסיבה הקרובה תתקיים ביום חמישי ה-12.12 בשעה 23:00 האומן 17 פתיחת דלתות ב 23:00
כרטיסים במכירה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully