וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר ילדים: כך נולדת משפחה גאה

כשדביר דהן, אבא גאה צעיר, חיפש ספר ילדים על משפחה גאה, הוא לא ממש מצא. "רציתי ספר שיעביר למשפחה שלי את האמת הפשוטה, בלי דימויים מסובכים ובגובה העיניים, וכשלא מצאתי פשוט פתחתי 'הדסטארט', והתיישבתי לכתוב בעצמי"

הספר "אַבָּא וְאַבָּא יָצְאוּ לַדֶּרֶךְ". יח"צ,
הספר "אַבָּא וְאַבָּא יָצְאוּ לַדֶּרֶךְ"/יח"צ

במדף ספרי הילדים בחניות תפגשו משפחות רבות, אך ספק אם תפגשו במשפחות גאות, שכבר נמצאות סביבנו. "בתור אבא צעיר חיפשתי ולא מצאתי ספרי ילדים שיספרו את האמת הפשוטה, בגובה העיניים על משפחות כמו שלנו", אומר דביר דהן לוואלה! גאווה. "אז החלטתי לכתוב את הסיפור בעצמי, וכך נולד "אַבָּא וְאַבָּא יָצְאוּ לַדֶּרֶךְ".

זה התחיל בתור הספר האישי של ילדיי, אבל עם הזמן הבנתי שהנושא יכול לדבר לעוד הרבה משפחות וילדים, שיוכלו למצוא את הסיפור שלהם בספרייה. ומעבר לכך ספר שכזה הוא מסע להורות, נוגע בסוגיית האי שיוון בחוק, ומסביר מה דחף אותנו לצאת להרפתקאה המשוגעת הזו".

זהו סיפורם של בני זוג שמחליטים להרחיב את המשפחה והם יוצאים למסע חובק עולם בשביל להגשים את החלום. הספר יורד לפרטים ומספר על התהליך במלואו. החל מתרומת הביצית, החיפוש אחר פונדקאית, ההמתנה הארוכה והחזרה המרגשת הביתה.

הספר "אַבָּא וְאַבָּא יָצְאוּ לַדֶּרֶךְ". יח"צ,
הספר "אַבָּא וְאַבָּא יָצְאוּ לַדֶּרֶךְ"/יח"צ

"יש הרבה קשיים", מוסיף דהן, "אבל המאמץ לחלוטין שווה את זה. ועדיין, המציאות כאן לא הוגנת, וכל עוד שזאת המציאות שלנו, ראוי שהיא תכתב. לכל סיפור מגיע ספר.

כדי להוציא לפועל את הפרויקט ולהוציא את הספר לאור, פתח דהן 'הדסטארט' שזכה להצלחה רבה, אך עדיין כל פרגון של מי שמתחבר.ת לחשיבות הנושא, אנחנו נעריך מאוד כל תמיכה ביוזמה או שיתוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully