וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפחד הכי גדול זה שאחד הילדים שלי יצא רפי פרץ": הרשת לועגת לריאיון של שר החינוך

ביום שישי האחרון התפרסם בעיתון "ידיעות אחרונות" ריאיון עם רפי פרץ, בו התייחס למספר סוגיות והצליח לעורר סערה כשאמר "ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה", בשאלה כיצד היה מגיב אם אחד מילדיו היה נולד עם נטייה מינית שונה. התגובות ברשת לא איחרו להגיע

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: תומר לוי

בסרטון: התייחסותו של הרב רפי פרץ לפרשת "איה נאפה" בדיון שנערך בוועדת החינוך.

"ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה", כך הגיב שר החינוך רפי פרץ לשאלה "אם אחד מילידך היה מגלה נטייה מינית שונה", בריאיון שנערך בידיעות אחרונות ופורסם במוסף 7 ימים ביום שישי האחרון. עוד הגדיר את איתמר בן גביר כ"אדם רץ ושותף לגיטימי" והוסיף כי "את ילדי המסתננים על שלומדים בבתי הספר צריך לגרש". את דברים אלו אומר שר החינוך, רק כמה חודשים אחרי שבריאיון לחדשות 12 אמר לדנה ויס כי "אפשר לבצע טיפולי המרה להומואים ולסביות ואף עשה זאת בעבר".

ראשי רשויות מקומיות יצאו נגד דברי הרב, והיום (ראשון), במנהל חינוך בעיריית תל אביב הודיעו כי יעבירו את תחילת הלימודים בשיחה על שווין, קבלה, שוני בין אנשים ודמוקרטיה. עוד קמה מחאה "רפי פרץ - לא בבית ספרנו", הקוראת לשלוח את הילדים לבית הספר באיחור של שעה. "אנחנו קמים להגן על הילדים שלנו! לא נכניס ערכים של גזענות, הומופוביה, שנאת זרים לבתי הספר שלנו! לא נעמוד מנגד. נרים קול זעקה גדול כדי שיהיה ברור ששר החינוך הבא של מדינת ישראל חייב להיות אדם שמחויב לדמוקרטיה, לשוויון ולאהבת אדם באשר הוא אדם", נכתב בעמוד המחאה.

עוד בוואלה! TECH

"אורן חזן הודח לפני הגשת הרשימות": ברשת צוחקים על האח הגדול

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • רפי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully