וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני פחדתי ללכת לאודישנים, מי יצביע לי?"

14.1.2020 / 8:33

רגע לפני שהיא יוצאת לסיבוב הופעות ב'זאפה' בכל הארץ (הערב בחיפה!), ריקי בן ארי מדברת עם וואלה גאווה על הכל: הפחד ללכת לאודישנים של "הכוכב", איך נולד החיבור עם עופר ניסים? החיבור עם הקהילה הגאה ומה היא באמת הייתה לובשת על הבמה - אם זה רק היה אפשרי

ריקי בן ארי לקראת סיבוב הופעות חדש. צילום: רועי אברמוביץ', עריכה: נועה לוי/ריקי בן ארי לקראת סיבוב הופעות חדש. צילום: רועי אברמוביץ'
ריקי בן ארי. אדיר אסרף,
LOVE IS LOVE, זה ברור, לא?. קרדיט: אדיר אסרף/אדיר אסרף

יותר משנתיים אחרי "הכוכב הבא", ריקי בן ארי עדיין מתרגשת ולא לוקחת דבר כמובן מאליו. בראיון לוואלה גאווה לקראת סיבוב הופעות חדש ב'זאפה' בכל הארץ, היא פותחת את הלב ובעיקר אומרת 'תודה' לקהל.

"אני כבר ויתרתי", אומרת ריקי. "אתה לא מגיע לגיל 50 בלי לפרוץ כי ניסית וניסית. לא הקלטתי שירים, לא אספתי חומרים, אני פחדתי ללכת לאודישנים ל'כוכב הבא'. שאלתי את בעלי "מי יצביע לי". כל הצעירים שם ופתאום אני אבוא "אמא עם בייביליס"?

בגלל זה, כל דבר מאוד מרגש אותי, הייתי באחת ההופעות שלי ופתאום אמרתי לקהל: "כולכם באתם לראות אותי? התלבשתם, שמתם בושם, יצאתם מהבית וכל זה בשבילי?" זה מרגש נורא. ואם אני יכולה לשמח, ולהביא את האנרגיה הזו, אז אני אעשה את זה כמה שאני רק אוכל".

הופעת לא מזמן באירוע ההתרמה וההוקרה של ארגון הנוער הגאה 'איגי' לעופר ניסים, היית שם על הבמה לצד שמות גדולים כמו מירי מסיקה, הראל סקעת

"זה היה חלום. קודם כל עופר ניסים הוא החיים שלי, רגע אחרי 'הכוכב הבא' אמרתי בראיון שאני רוצה לעבוד איתו, והאירוע של 'איגי' היה לקחת את האהבה הזו, ולהביא אותה בצורה מעונבת ואלגנטית. פתאום זה לא במסיבה, ועוד ביחד עם אמנים מהשורה הראשונה... לפעמים חלומות מתגשמים".

הופעה של ריקי תתקיים היום (שלישי) ב'זאפה חיפה'. רוצים לבוא? לחצו כאן - לקניית כרטיסים.

אירי בן ארי - מאחורי הקלעים - עופר ניסים. שי בכר,
מאחורי הקלעים של עופר ניסים. קרדיט: שי בכר/שי בכר

אנחנו רואים, כמו שאמרת אמא, עם משפחה ילדים ופתאום את מרימה לפנות בוקר עם רקדנים במסיבות ענק, איך זה מתחבר?

"זו האנרגיה שלי, היא תמיד הייתה שם ועכשיו זה מתפרץ. אני אומרת לבעלי 'לילה טוב', הוא אומר לי "נתראה בבוקר" ונכנס לפוך. ואני הולכת לעשות את השואו שלי. אני מאוד אוהבת את זה. אתה נכנס למעין דמות, בבגדים נוצצים, מלווה אותי הנשמה שלי דרור קונטנטו, שהוא מעצב שמלות כלה וערב, והוא תופר לי במיוחד, אנחנו עובדים יחד ומביאים את השואו הזה.

ועכשיו את בוחרת בגדים לסיבוב הופעות חדש

"נכון, זה עוד צעד, זה מרגש מאוד. סיבוב הופעות ב'זאפה', הערב (שלישי) בחיפה, ב-18.2 ב'זאפה' הרצליה. זה מופע קצת שונה ממה שרואים במסיבות, אנחנו קוראים לו "Absolutely diva", אני בעצם שרה את השירים של הדיוות הגדולות ומספרת על החיבור לכל אחת מהן. אני באה להביא את הווקל, להביא את עצמי על הבמה, אני מתרגשת רק מלחשוב על זה."

ובין המסיבות וההופעות, את גם משמחת חתן-חתן, כלה-כלה

"אני משמחת, נקודה. איפה שאני יכולה להביא את האנרגיה שלי, ולתת הדבר הזה אני אעשה את זה בשמחה. זה לא משנה אם זו חתונה גאה, מסיבה או אירוע אחר. אני לא סתם הוצאתי את השיר 'love is love'. אני רואה מה קורה היום, אני לא מבינה איך מישהו בכלל שופט את האהבה של האחר. להכניס לכלוך לתוך מקום כל כך טהור. אני הכי גיי-פרנדלי, גם המשפחה שלי, זה ברור מאליו".

ריקי בן ארי. קרדיט: אדיר אסרף,
פותחת סיבוב הופעות ב'זאפה', ברחבי הארץ. קרדיט: אדיר אסרף/קרדיט: אדיר אסרף

אז אחרי שכבשה את לב הקהל "בכוכב הבא", בקול המיוחד, העצמתי ובכריזמה הכובשת, ריקי בן ארי עולה על הבמה בהופעה חיה, עם להקת נגנים, בהפקתו וניצוחו של דוד קריבושי במופע "absolutely diva", שמביא את להיטי הדיוות הגדולות מכל הזמנים.

ההופעה הראשונה תתקיים היום (שלישי) ב'זאפה חיפה'. רוצים לבוא? לחצו כאן - לקניית כרטיסים.

ריקי בן ארי - מתוך אירוע מחווה של איגי לעופר ניסים. מישל תורג'מן,
ריקי בן ארי - מתוך אירוע מחווה של איגי לעופר ניסים. צילום: מישל תורג'מן/מישל תורג'מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully