וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר יש לכם כרטיס? ויולט צ'אצ'קי בישראל!

זוכת העונה השביעית של רופול דראג רייס, ויולט צ'אצ'קי, תופיע מחר ישראל ותביא איתה את כל הפאשון, הסטייל והברולסק שרק תוכלו לדמיין. אז מי יחמם אותה ומה תראו על הבמה? תפסנו לשיחה את מלכת דראג "אישה", שהיא גם מפיקת האירוע ומנחת החימום

שמעתם? כוכבת "רופול" נוספת מגיע לישראל, למופע שאתם חייבים לראות. ויולט צ'אצ'קי, זוכת העונה השביעית תופיע מחר במועדון התיאטרון ביפו, ותביא איתה את כל השואו שאתם יכולים לדמיין. "בחיי לא חזיתי במישהי כל כך חושנית ומהפנטת. התאהבתי בה במקום", אומרת מלכת הדראג 'אישה' (מתן לנדאו) שהיא גם מפיקת האירוע ומנחת החימום.

"היה לי קראש קשה, נהייתי אובססיבית אליה מאז, לרמה שתמונות שלה תלויות ברחבי הדירה שלי. אה, ו... הפנים שלה מקועקעות עליי. ליטרלי. בעיקרון שינתה לי ת'לייף, זו השורה התחתונה.


איך נולד הרעיון להופעה בישראל?

"תמיד חלמתי שהיא תבוא להופיע בארץ. בשנה האחרונה התחילו להגיע המון מלכות מ'דראג רייס' לישראל, רחרחתי טיפה לראות אם גם ויולט צפוייה להגיע, ולא היה נראה שזה יקרה. מפה לשם יצא ש'פאדווה אבו פרחה' (aka מיתר אטיאס) גם דפוקה על ויולט ברמות אחרות, לרלרנו על זה בכמה הזדמנויות והיא הרימה לי ברמות על הרעיון (המופרך ומוקרץ בזמנו) שאולי אני ארים את הכפפה ואביא אותה לארץ.

מלכת הדראג ויולט צ'אצ'קי. יח"צ,
מלכת הדראג ויולט צ'אצ'קי קרדיט: יח"צ/יח"צ

אז מה היה הצעד הראשון?

"פניתי לאמרגנים שלה, הוצאתי את כל הפאלוס הנדרש מהחשבון שלי, והיידה, היא פאקינג פה בחמישי. זו הופעה של שעה וחצי, עם הדראג היותר משובח ואהוב שאפשר לראות".

מי יחמם אותה?

"את ויולט יחממו מיטב אמני ואמניות הדראג, כולםן א.נשים שאני אוהבת ומעריכה בדראג ומחוצה לו - אושרה, קטלוניה וון פלסטין, שלגון, פאדווה אבו פרחה, גיילורד רוטשילד, סירופ מייפלת'ורפ, מיס פלסטיקו וג'ואנה ראס, ושפחתכן הנאמנה אנוכי, אישה".

ויולט תעלה לאחר מכן למופע של שעה וחצי שיכולל Fאשן, Pאשן, אקרובטיקה אווירית משמיטת לסתות ברמות, קרקס, יוקרה, בורלסק וליטרים של ריר אצל הצופיםות.

ההופעה תתקיים במועדון התאטרון בחמישי הקרוב, ה23/01 בשעה 20:00, והינה פתוחה לכל הגילאים. כרטיסים? פה בלינק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מלכת הדראג ויולט צ'אצ'קי. יח"צ,
מלכת הדראג ויולט צ'אצ'קי. יח"צ./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully