וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשף של POSE מגיע לתל אביב

אור אביגד

4.2.2020 / 13:21

אחרי נשף מוצלח ראשון, בשישי הקרוב יצאו שוב הנצנצים מהארון, ויערך הנשף השני של Pose Tlv. אז מה זה בעצם נשף? מה צפוי ואיך תבואו הכי מוכנים? אור אביגד, מהאנשים שעומדים מאחורי ההפקה, מסביר

הנשף של Pose Tlv/הנשף של Pose Tlv

Pose Tlv הוא בית פתוח לכל אדם שמרגיש צורך או רצון להביע את עצמו בדרך של תנועה ואומנות.
אנו מדברים בשפה של אהבה ואמנות, בכל הגוונים בלי תיוגים או פילטרים, כי אנו מאמינים שלכל אדם יש דרכים שונות להתבטא. המשימה שלנו היא להביא את תרבות אולם הנשפים של ווגינג לישראל, לעזור לקהילה לצמוח ולקבל כל חבר המחפש לבטא את זהותו בחופשיות ולהעצים את עצמו באמצעות אמנות ווג.

זאת סצנה מיוחדת במינה שהתפתחה בשנות השמונים בניו יורק על ידי קהילת הלהטב
הנשף היה המקום אליו היו מתכנסים כולם כדי לחגוג חופש וביטוי תוך כדי שימוש בריקוד ולבוש התואם לקטגוריות.


הסצנה הזאת מאוד מפותחת בעולם, בניו-יורק וערים גדולות נוספות בהם הסצנה מפותחת, הנשפים אורכים בין 6-12 שעות. לפעמים אנשים מגיעים רק לצפות ויש את האמיצים שעולים להתחרות באחת הקטגוריות וזוכים בפרסים עצומים.

אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי להרים את הסצנה גם כאן בארץ הקודש, ולכן מטרתינו היא להנגיש לקהל הישראלי את היופי שבנשפים. אנו משקיעים שעות וימים על התוכנית האומנותית על מנת לשמור על המסורת העולמית אך עם זאת לתת ערך מוסף וחוויה אמיתית. כמו הופעות חיות, מסיבה וחגיגה של דימיון ויצירה בו הקהל הוא הכוכב של הערב!

כבר היה לנו אירוע אחד גדול, באירוע הראשון נרשמו שלל קטגוריות, פרסים כספיים והופעות אורח, ביניהן הופיע חובי סטאר.

הנשף של Pose Tlv. דורון שטיין, אתר רשמי
הנשף של Pose Tlv. צילום: דורון שטיין/אתר רשמי, דורון שטיין

כיום אנו מקיימים סשנים פתוחים לקהל הרחב במועדון 'הבסקולה', על מנת לתת לכל אדם את היכולת להגיע ולטעום מסגנון הווג, אך חשוב לזכור ולדעת שעוד לפני שנוצרו סגנונות הריקוד OLD WAY NEW WAY, FEMME והאלמנטים עם השנים . הקהל היה מגיע לעשות הליכה ופואוזיניג על המסלול עם לבוש המותאם לאותה קטגוריה בה היה צועד בלבד.

כיום יש הרבה מאוד "שייד" על הדרך בה אנשים לוקחים או תופסים את סצנת הנשפים, ולפעמים התחרות הופכת את אותם אנשים להרסניים.

חשוב לנו להזכיר מה היא המהות של של כל הרעיון שעומד מאחורי הסצנה הזו, שנוצרה על מנת לתת יכולת ביטוי ואהבה לאחר ולשונה. אנו מאמינים כי כל אחד עובר איזשהו משהו בחיים, באיזשהו שלב שבא לו לפרוק עול או סתם להגשים חלום קטן כמו לעלות על המסלול ולהתבטא, כיף לנו להזכיר שאהבה לא עולה כסף והיא כאן כדי להישאר.


אז מה צפוי?
הנשף יכלול פרסים כספיים, הופעות ועוד מלא הפתעות, את הערב תנחה מלכת הדראג סוזי בום שמשיקה בימים אלו קולקציית איפור חדשה תחתיה על עמדת הדי ג'י ינגן מוסיקת דיסקו פופ, שנות השמונים והתשעים, דניאל מריומה, ממפיקי "וואן נייט אונלי" עם מלכות הדראג של רופול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בין מופעיות הערב תופיע כוכבת הפופ אר אנד בי- יעל מאס עם בכורה של הלהיט החדש, חסות הלבשה לאמני הערב ואיפור לאורחים תחת מגזין האופנה NGM, שיגריל במהלך הערב מגזינים בינהם כתבה על POSE TLV עוד מופיעה היא שושי אבולעפיה ואייסי מון זוכת קטגורית הליפסינק של POSE Extravaganza בין שופטי הליין יהיו אור אביגד וגסטון אוסיריס שמפיקים את הערב, עדן דפנה רקדנית ווג ויוצאת התוכנית גוט טאלנט 2 ודורין אדרי שהיא המוזה והאנג'ל שלנו (למי שראה את הסדרה POSE) דוגמנית טראנסג'נדרית שעשתה קמפיינים בין לאומים לDove, שוואפס ועוד.

אור אביגד, כוריאוגרף, אמן ויזואלי ורקדן 22 שנים.. יח"צ, אתר רשמי
אור אביגד, כוריאוגרף, אמן ויזואלי ורקדן 22 שנים. צילום: יח"צ/אתר רשמי, יח"צ

אז מי הם חלוצי הנשף, העומדים מאחורי ההפקה?

אור אביגד, כוריאוגרף, אמן ויזואלי ורקדן 22 שנים. יוצר לאמנים רבים וגדולים בתעשיית הבידור בארץ, בניהם איתי לוי, שרית חדד, חובי סטאר ועוד. במקביל לעבודתו בהפקות וידאו קליפים בהם מנצח כבמאי, צלם ומפיק ראשי, מכין ומגיש קבוצות ריקוד תחרותיות בסגנונות ווגינג, וואקינג והיפ הופ, לתחרויות עולמיות ומונה אין ספור ניצחונות עם סטודיואים ותלמידים רבים ברחבי הארץ. הופיע בארצות רבות בניהן ניו יורק, צרפת ולוס אנג'לס.

לקח חלק בפסטיגלים ותוכניות טלוויזיה גדולות ומוכרות, את הכשרתו קיבל כבוגר בית ספר לאומנויות ועבר השתלמות של שנתיים בלוס אנג'לס אצל מיטב היוצרים הגדולים של תעשיית הבידור בהוליווד, בניהם כוריאוגרפים ורקדנים של ביונסה, אריאנה גרנדה וסיארה. כיום מנהל סטודיו להיפ הופ בפתח תקווה ומופיע עם כוכבת הפופ אנה זק.

גסטון אוסיריס פרפורמר העוסק באומנות, מוסיקה ותיאטרון מילדות, נכון לעכשיו, גסטון הוא אמן עצמאי עם מגוון רחב של כישורים וכישרונות, הידוע בעיקר בזכות סגנון ווגינג שלו והופעותיו כמלכת הדראג. הופיע מול נשיאת ארגנטינה בדמות דראג המשלבת ווג לראשונה, בזכות חשיפה זו פיתח את הסצנה בארגנטינה.

מאז עלייתו לישראל בשנת 2017, הופיע בכל רחבי תל אביב ושיתף פעולה עם אמנים, במאים, צלמים ומעצבי אופנה שונים, במוזיאונים, תיאטראות, מועדונים ואירועים. הוא רקד בטלוויזיה הישראלית במסגרת טקס יום העצמאות בהר הרצל, השתתף בקטעי וידאו של זמרים, מופעי דראג, מופעי ריקוד, קטעי כוריאוגרפיה כמו כן, הופיע בפסטיבל עכו לתיאטרון בשנת 2018, ובימים אלה עולה לבמה עם אותו מופע ("רעב" ) בתיאטרון תמונע בתל אביב.

כיום, במקביל לסיום לימודי איפור, מלמד ווג ורוקד במופעים עצמיים ברחבי הארץ, משתתף בקליפים ומדגמן תוך כדי תנועה ואומנות ויזואלית.

הנשף הקרוב יערך ביום שישי הקרוב, בבסקולה ת"א
ה-7 לחודש | פתיחת דלתות 22:00 | פתיחת מסלול 23:00

לינק לכרטיסים - פה. לינק לאיוונט - פה.

גסטון אוסיריס: פרפורמר העוסק באומנות, מוסיקה ותיאטרון מילדות. יח"צ, אתר רשמי
גסטון אוסיריס: פרפורמר העוסק באומנות, מוסיקה ותיאטרון מילדות. צילום: יח"צ/אתר רשמי, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully