וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין ווייד ריגש את ארצות הברית: בני החליט להפוך לאישה, ואני גאה בה

שחקן העבר האגדי סיפר לאלן דג'נרס על התהליך שעבר בנו בן ה-12 זאיון, שהחליף את שמו ומתכנן לעבור ניתוח לשינוי מין: "אנחנו קוראים לה זאיה, ותומכים בה לחלוטין"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: החמישיות שנבחרו למשחק האולסטאר בסוף השבוע

דוויין ווייד ריגש אמש (שלישי) את ארצות הברית בשידור חי כשסיפר בגלוי: בני מתכוון לשנות את זהותו המינית ולהפוך לאישה, ואני תומך וגאה בה. כדורסלן העבר האגדי, אחד מגדולי הקלעים בתולדות ה-NBA, התארח בטוק שואו הפופולרי של אלן דג'נרס וסיפר בגלוי על ההתמודדות של בנו בן ה-12 שנולד בתור זאיון, וכיום מזדהה בתור זאיה.

"זאיון נולד בתור בן, אבל יום אחד הוא הגיע הביתה ואמר לנו 'היי, רציתי לדבר איתכם. אני חושב שאני מסוגל ללכת עם האמת שלי, ורוצה שמעכשיו תתייחסו אליי כאל אישה. אשמח אם מעכשיו תקראו לי 'זאיה'", סיפר ווייד, שמאז פרישתו מכדורסל בקיץ הפך לתומך נלהב בקהילת הלהט"ב ואף סיפר בגלוי שליווה את בנו למצעד הגאווה במיאמי.

"אני ואשתי לא יכולים להיות יותר גאים בה. היא מרגשת אותנו ומסבה לנו אושר", אמר ווייד. "אנחנו לוקחים את האחריות שלנו כהורים ברצינות גדולה. כשאחד הילדים מגיע הביתה עם שאלה כלשהי, התפקיד שלנו בתור הורים הוא להקשיב לו ולתת לו את כל המידע שיש ברשותנו, את כל התמיכה שאנחנו מסוגלים לתת. כמובן שזה לא משנה כשמדובר בענייני מיניות ומגדר".

הראיון המדובר

הראיון עם ווייד היכה גלים ברחבי ארצות הברית, וכעבור זמן קצר נחשפה את זאיה עצמה בסרטון משלה בדרך עמוד האינסטגרם של אמה, השחקנית גבריאל יוניון. בסרטון תיארה זאיה את הקשיים שלה ואת גם השמחה שמסבה לה התמיכה מהמשפחה הקרובה.

"מה הטעם בחיים האלה אם מנסים להיות משהו שאת לא? להיות מישהי שאת לא, זה הדבר הכי מטופש שאפשר להעלות על הדעת", אמרה זאיה, ואמה תמכה בה והוסיפה: "היא ילדה נפלאה, מלאת תשוקה, אהבה וחכמה, ואנחנו כל כך גאים בה. זה בסדר להקשיב, לאהוב ולכבד את הילד שלך בדיוק כמו שהוא".

זאיה ווייד נחשפת

ווייד הודה בעבר שהתקשה להתמודד עם הזהות המינית של בנו, וסיפר שבחודשים האחרונים התקשה לקבל זאת כעובדה מוגמרת. "אשתי גבריאל עזרה לי להתמודד, וזה לא היה קל. לאט לאט הבנתי שאם לא אתמוך בילדים שלי, אם לא אעזור לכם בכל התחבטות שיש להם, בכל דילמה, אם לא אלווה אותם ואקבל אותם בכל מצב - אני בוגד במשפחה שבניתי", סיפר.

בקיץ האחרון תמך ווייד בהשתתפות של בנו במצעד הגאווה במיאמי. לאחר שקיבל כמה תגובות צוננות ואף ביקורות על כך שחשף את בנו בגיל כה צעיר, השיב: "אנחנו צריכים לתמוך אחד בשני כמשפחה. נראה לי שמצפים ממך לגדל כל ילד באופן דומה. הם כולם שונים, וצריך ללמוד להכיר אותם ולהבין את המקום שלהם. המסר שלי לרוב ההורים, תלמדו להכיר את הילדים שלכם. אל תפילו עליהם את הרצונות והצרכים שלכם".

ווייד מספר גם על הקשיים בתהליך

דוויין ווייד עם בנו. GettyImages
מרגש גם אחרי הפרישה. ווייד עם זאיה/GettyImages
דוויין ווייד עם בני משפחתו. GettyImages
משפחה למופת. ווייד עם אשתו וילדיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully