וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם ב-KitKat בברלין, ואז זה קורה

הצגה חדשה של המחזאי והבימאי אופק לוי תיקח אתכם הישר למועדון ה-KitKat בברלין. זה מתחיל בשיחה, ממשיך בנשיקה ראשונה עם גבר ואז מתחיל מסלול התאהבות מסוכן. ב-27.2 תעלה ההצגה "מה שנשאר לך בברלין" בצוותא, תל אביב וזה הזמן לרכוש כרטיס

ההצגה "מה שנשאר לך בברלין". דניאל סיני שבדרון, עיבוד תמונה
הוא יוצא אל מרפסת של המועדון כדי למצוא שקט - אך שם הוא פוגש את ג'ייסון. צילום: דניאל סיני שבדרון/עיבוד תמונה, דניאל סיני שבדרון

מי שהיה בברלין בוודאי מכיר את מועדון ה-KitKat Club. המקום שבו (כמעט) הכל מותר, אין שיפוטיות ולפעמים נדמה שהפנטזיה והמציאות נפגשים. בהצגה חדשה של המחזאי והבימאי אופק לוי, תחשפו לסיפור של אורן, שבורח אל המרפסת של המועדון כדי למצוא טיפה שקט - אך שם הוא פוגש את ג'ייסון.

השניים מתחילים לדבר, השיחה הקולחת הופכת לאט לאט לאינטימית יותר ויותר ומסתיימת בנשיקה. בשביל אורן זאת הפעם הראשונה שהוא מנשק גבר, הוא מעולם לא עשה את זה, בארץ, מחכה לו נטע, אשתו ההריונית. בעוד הוא רק ינסה לברוח מהמציאות הנוכחית, ג'ייסון, שרק חיפש את אהבת חייו, יכניס אותו יותר ויותר אליה.

השניים, מוצאים את עצמם במסלול התאהבות מסוכן, ומבינים, גם אם בעל כורחם, שניצוץ אהבה מיוחד, שיכול לקרות אולי רק פעם אחת בחיים, ניצת. בפעם הראשונה בחיים, הם מגלים זה בזרועות זה נחמה, תקווה ואהבה. שלוש מערכות קצרות על כל מה שלא הספקנו לאהוב לעולם.

ידיים אוחזות במסיבה. ShutterStock, ShutterStock
מסלול התאהבות מסוכן. אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

את ההצגה כתב אופק לוי, כוכב עולה בתחום המחזאות והבימוי כשהוא רק בן 18. את הצגתו הראשונה העלה בגיל 14, ובגיל 16 כבר הצליח עם הצגת הפרינג' "פסיכו-לוג" שעלתה בצוותא, לאחר מכן העלה הצגה בשם "וכשנמות, הכל יחלוף" גם היא עלתה בצוותא. את הצגתו הנוכחית "מה שנשאר לך בברלין" התחיל לכתוב אופק בעת ששהה על מרפסת מועדון ה"קיט-קט" בברלין והחל לשוחח עם גבר זר שנראה שמצא באופק עניין מיני רב.

"בשנת 2019 דווחו לא פחות מ-2,125 מקרי שנאה ואלימות נגד הקהילה הגאה", אומר לוי לוואלה גאווה. "בשבילי, זאת קריאת השקמה, כאדם וכיוצר, לעמוד על הבמה המרכזית ולא להתבייש. אנחנו, כיוצרי ההצגה, לא פחות מגאים לעמוד איתנים מול שרי חינוך חשוכים, זוכי פרסי ישראל הומופובים ומובילי מדיניות אפליה מזעזעת ולצעוק אהבה.

הדור שלי, כבר מעיז לשאול ולפרק מחדש את הקונבנציה של "מערכת יחסים רומנטית". אנחנו מתעסקים באופן אובססיבי במיניות ובמגדר כדבר נזיל. דורשים להכיל, לקבל, לשאול, אך בעיקר, להטיל ספק בטאבואים שהדורות שלפנינו יצרו לנו. דרך כל השאלות והספקות האלה, זיקקתי במהלך כתיבת המחזה את השאלה- "האם בן אדם, בשנת 2020, עם אישה וילד, יעזוב את כל מה שהוא מכיר ובנה לעצמו לארץ זרה, בשביל להשלים לעצמו את אהבת חייו?"


ע.במאי: דניאל אלבו, עיצוב תאורה: נמרוד דנישמן, מוסיקה מקורית: כנען לבקוביץ, וידאו-ארט וצילומי, סטילס: דניאל סיני שבדרון, שחקנים: אבי גולומב, בן איזדי.

ההצגה הראשונה תעלה ביום חמישי 27.2 בשעה 21:00, צוותא 2. כרטיסים בכאן בלינק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully