וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טליה פלד קינן: "רוצה שיגיע יום בו 'הומו' לא תהיה קללה"

אחרי שחשפה בפוסט פייסבוק את היותה אמא לבן גאה, בשישי הקרוב תשודר ב'שישי עם אילה חסון', בערוץ 13, כתבה מיוחדת. בה מביאה פלד קינן את סיפור ההתמודדות של ההורים עם היציאה מהארון של בן המשפחה. "זאת שליחות מבחינתי. מדובר בהצלת נפשות", אומרת קינן

טליה פלד קינן: "אני רוצה להגיע ליום בו המשפט ״יש לי ילד הומו״ לא יחולל כזאת סערה"/טליה פלד קינן: "אני רוצה להגיע ליום בו המשפט ״יש לי ילד הומו״ לא יחולל כזאת סערה", יח"צ רשת 13

אחרי הפוסט המרגש שלה, שעורר סערה גדולה ברשתות החברתיות, עשרות אלפי לייקים תגובות ושיתופים, על בנה שיצא מהארון בגיל 13, טליה פלד קינן יוצאת לפגוש הורים לילדים להט"בים, שבניגוד אליה, עברו משבר גדול ורק אח"כ הצליחו לתמוך בילדיהם ולהיות להם חומה ומגן. שבועיים אחרי הסערה שלה, היתה סערה נוספת כשאילנה דיין ציינה שבנה יצא מהארון. לכאורה כבר מקבלים להטבים אז איך זה כל כך מסעיר? פלד קינן יצאה לבדוק מה המסע שהורה עובר.

פלד קינן: "אם יש משהו שהבנתי מהסערה בעקבות הפוסט שלי, הוא שאנחנו כהורים חייבים לדבר על זה באופן הכי טבעי וגלוי (בהסכמתם כמובן), דווקא בגיל הנעורים. לא לחכות לגיל 30 שהם חזקים ומבוססים. או מפורסמים. אלא דווקא בגיל הכי פגיע ורגיש, בגיל שבו הכי חשוב להם לשמוע שהם בסדר. וכל הדרך התקשורתית שעשיתי בחיים הייתה שווה בשביל הרגע הזה.

זאת שליחות מבחינתי. מדובר בהצלת נפשות. אני רוצה להגיע ליום בו המשפט "יש לי ילד הומו" לא יחולל כזאת סערה. עלינו כהורים מוטלת החובה להיות חומת מגן לילדינו. מי יתמוך בהם ויקבל אותם אם לא אנחנו?"

-לכתבה המלאה לחצו כאן-

https://13news.co.il/item/news/domestic/articles/gay-children-parents-1006860/

בכתבה שתשודר ביום שישי, בתוכנית "שישי עם איילה חסון" בערוץ 13, מתלווה פלד קינן להורים, שבניגוד אליה, חוו קושי גדול, משבר, תחושה של בושה ואשמה, ורק אחרי תהליך, הם אלה שהופכים לתומכים הכי גדולים של ילדיהם.

'שישי עם אילה חסון', 20:00 , חדשות 13

טליה פלד קינן. אביב חופי
פלד קינן מתלווה להורים, שבניגוד אליה, חוו קושי גדול, משבר. צילום: אביב חופי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully