וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה: AIG מציגה את הפרזנטורים החדשים

מנכ"לית החברה, יפעת רייטר החליטה לרענן את הקו הפרסומי, ובשנתיים הקבוצות (לפחות) יובילו אותו אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה. זו תהיה הפעם הראשונה בה חברה ישראלית תציב זוג גאה כפרזנטורים

חברת הביטוח AIG חתמה עם בני הזוג אסי עזר ובעלו ואלברט אסקולה, ואלה יהיו הפרזנטורים של החברה בשנתיים הקרובות (לפחות), כאשר הקמפיין הראשון בכיכובם צפוי לצאת כבר בחודש הבא. זו תהיה הפעם הראשונה שחברה ישראלית תציב זוג גאה כפרזנטורים.

השניים יובילו את הקמפיינים של החברה בסדרת פרסומות משעשעת, שתציג סיטואציות קומיות המוכרות לכולנו מחיי היום היום. אסי עזר, אחד הטאלנטים החמים בתעשיית הבידור הישראלית הוא פרזנטור מבוקש ומנוסה, אך זו תהיה הפעם הראשונה שלו בתפקיד זה כשהוא לצד בן זוגו. אלברט אסקולה, אדריכל במקצועו, שקיבל לאחרונה אזרחות ישראלית, עשה כבר את טבילת האש הראשונה בתקשורת בתכנית הדוקו ריאליטי "יס מן" של חברת yes .

ההחלטה לצרף את השניים כפרזנטורים הייתה של מנכ"לית AIG החדשה, יפעת רייטר, שהחליטה לרענן את הקו הפרסומי של חברת הביטוח, אותו הוביל ב-4 השנים האחרונות כוכב "ארץ נהדרת" מריאנו אידלמן.

אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה. רן יחזקאל,
הפעם הראשונה שחברה ישראלית תציב זוג גאה כפרזנטורים. צילום: רן יחזקאל/רן יחזקאל

בעבר כבר ראינו לא מעט פרסומות בכיכובם של סלבריטאים גאים, גם אסי עזר עצמו כיכב במספר קמפיינים, בדומה לדנה אינטרנשיונל, מיקי בוגנים ועוד, אך זו תהיה הפעם הראשונה בה זוג גאה, יוצב בפוזיציה הזו, ולכך יש חשיבות עליונה בנירמול ונראות גאה.

הצעד מצריך לא מעט אומץ מן החברה, כיוון שבעוד בקמפיינים אחרים בהם כיכב עזר, הוא הופיע לרוב לבדו, ללא התייחסות לשיוך הלהט"בי, במקרה זה, בקמפיינים של AIG, יככבו השנים יחד, כאשר עצם היותם זוג תהיה ברורה לכל. מדובר בצעד נוסף לעבר קבלה והצגת זוגיות גאה תקינה, בקרב קהל מיינסטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully