וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנויות פונדקאות ותורמות ביציות? מהיום זה פשוט יותר

לאחרונה השיקה בניו-יורק חברת 'GoStork' פלטפורמה חינמית שתפשט את החיפוש אחר סוכנויות פונדקאות ותורמות ביציות. המערכת מסנכרנת מידע של סוכנויות שונות ותציג את המידע הרלוונטי לרבות העלויות הקשורות לספקים השונים

הריון - פונדקאות אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
פלטפורמה חינמית און-ליין, המסייעת להורים לעתיד בכל התהליך. פונדקאות - אילוסטרציה: shutterstock/ShutterStock, ShutterStock

חברת הטכנולוגיה 'GoStork', השיקה לאחרונה פלטפורמה חינמית און-ליין, המסייעת להורים לעתיד למצוא, להשוות וליצור קשר עם תורמות של ביציות, סוכנויות של פונדקאיות, קליניקות של הפריות מבחנה וילדים לאימוץ. האתר, שמטרתו לפשט את תהליך בחירת הספקים, הוא היחיד מסוגו המציע מאגר נתונים מקיף, וזאת לא תשלום.

הרעיון של GoStork נולד כאשר המייסד והמנכ"ל, ערן אמיר, החליט להרחיב את משפחתו. אז התברר לו שחיפוש מידע באינטרנט הוא משימה ממושכת, מורכבת ולעתים קרובות מתסכלת. "נאלצתי לדפדף מאתר לאתר בניסיון לחקור את התהליך" מסביר אמיר. "ביקרתי באתרים המוקדשים לכל הספקים בנושאי פריון והוצפתי בגודש מידע מבלבל ולא ממוקד. במקרים רבים האתרים אף לא הציעו גילוי מלא, כך שמידע חיוני - כמו העלויות שבהן מדובר - היה חסר לעתים קרובות.

גם אחרי שאספתי את כל המידע, היה לי קשה להשוות בין הצעות דומות, שניתנו על ידי סוכנויות ומרפאות שונות. ידעתי שחייבת להיות דרך טובה יותר, וזה נשמע לי פשוט הגיוני, בהינתן הרקע הטכנולוגי שלי, שאוכל לספק דרך כזו".

פונדקאות להט"ב. אילוסטרציה.. shutterstock, ShutterStock
"הפלטפורמה מסנכרנת מאגרי מידע של סוכנויות שונות". פונדקאות - אילוסטרציה: shutterstock/ShutterStock, shutterstock

הפלטפורמה מסנכרנת את מאגר המידע של GoStork עם מאגרי מידע של סוכנויות שונות לתרומות ביציות, סוכנויות של פונדקאיות, מרפאות של הפריות מעבדה, סוכנויות של תורמי זרע וסוכנויות אימוץ שונות, כאשר הארגונים עוברים סינון על ידי החברה, לפני הצטרפותם. המטרה כאמור, שכל פרט בתהליך יהיה זמין במקום אחד, וכך הורים עתידיים יכולים לחסוך זמן, למנוע בלבול ולהגיע בדיוק למה שהם מחפשים.

באמצעות מענה על סט סטנדרטי של שאלות, הבודקות העדפות לגבי התורמות, מוצגים בפני ההורים העתידיים פרופילים של תורמות העונות על הקריטריונים שלהם. כך למשל, אם המשתמש משתייך לקהילה הגאה, יוצגו בפניו רק תוצאות רלוונטיות, בכל הקשר (תורמות, סוכנויות ומרפאות IVF)


לאחר בחירת המועמדות המועדפות, מאפשר להם כלי השוואה בפורמט של טבלה קלה למעקב, לעבור על הנתונים. כרגע מתמקדת הפלטפורמה בתרומת ביציות, ובעוד כמה חודשים יתוספו אליה בהדרגה סוכנויות פונדקאות, מרפאות של הפריות מעבדה, תורמי זרע וסוכנויות אימוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully