וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

G MEN: מתארגנים על אפטר פורים

תשכחו מהסלון של החברים בפלורנטין, היום האפטרים הם חלק בלתי נפרד מהמסיבה, והליין "G MEN", נותן להם את הכבוד הראוי להן. לכבוד פורים מכינים לכם שני אפטרים מיוחדים, שאתם חייבים להיות בהם

הליין G MAN/הליין G MAN

אז בואו נתחיל בהתחלה, בשנים האחרונות כמעט לכל "פרטי", יש "אפטר פרטי". בהתחלה קבוצות חברים היו ממשיכות לסלון של חבר שגר קרוב, אבל היום לוקחים את האפטר ברצינות. ה-'G MEN' הוא ליין "אפטר פרטי" שפועל בשבתות ואחרי מסיבות גדולות, ואליו מגיעים מגיעים אלה שרוצים להמשיך להרים ולחגוג.

"הליין שלנו קם בעקבות מחסור באלטרנטיבות ראויות לקהל ל"אפטר פרטי", מספר אור אזולאי, מבעלי הליין. המון אנשים היו מסיימים את המסיבה וממשיכים לבתים או גגות של חברים, אבל כמה באמת אפשר להמשיך לחגוג שם? מתוך הצורך הזה נולד הליין. אנחנו מקפידים על סאוונד טוב, תאורה ו-DJ שיתאים לקו המוזיקלי בכל מסיבה. יש גם לא מעט אנשים שפשוט פותחים איתנו את השבת, מבלי שהיו לפני כן מסיבה אחרת ואנחנו מקבלים את כולם כמו שהם".


"תרבות חיי הלילה מתפתחת כל הזמן, וה'אפטר' הוא לחלוטין חלק מזה. הליין פועל במועדון ה'רומס', שמאפשר להמשיך את המסיבה בלי "להפריע לשכנים" מצד אחד ומספק את התנאים האידאלים להרמה מצד שני. המוזיקה נעה בין האוס מיינסטרים למעט טכנו - חשוב לנו לקלוע לטעם הכלל ויחד עם זאת להיות קצת מיוחדים.

הליין G MAN. יח"צ,
"אנחנו מקפידים על סאוונד טוב, תאורה ו-DJ שיתאים לקו המוזיקלי בכל מסיבה". יח"צ./יח"צ

"בשורה התחתונה הדיג'יים הם הלב של הליין שלנו, וחשוב לנו לטפח אותם. רובי כהן, מאיר זוהר, אודי דדוש, עדן זגרון ויצחק ממן - אנחנו שמחים לתת להם במה, ומאפשרים להם להיות מי שהם, לגדול ולצמוח איתנו. הם תותחים אחד-אחד ויודעים לקרוא את הקהל המיוחד שלנו ולספק לו בדיוק את מה שהוא צריך".

אור אזולאי והשותף שלו, קובי גניש, אנשי חיי לילה ותיקים ומאמינים שיש מקום לכולם. הדרך שלהם היא להשקיע בקהל ולספק לו תוכן ראוי. "אנחנו זוכים להמון תודות ותשבחות מהקהל וזה נותן לנו המון מוטיבציה להמשיך ליצור ולתת לבליינים את "האפטרים" ברמה הגבוהה ביותר. יש לנו המון תכנונים הלאה לקיץ ולאירועי הגאווה בפרט, תתכוננו לאפטרים ענקיים ומושקעים יש למה לחכות".


המסיבות הקרובות של 'G MEN' יתקיימו בסוף השבוע הקרוב (פורים!), ובתכנית שני אפטרים גדולים:
אחד בשבת בבוקר- אפטר פורים (החל מ7:00 בבוקר) והשני ביום ראשון, בשעות הקטנות, מיד אחרי מסיבת הענק של עופר ניסים, בגני התערוכה ואפשר לקנות גם כרטיס משולב לשני האפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully