וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירק דה סוליי ידחו הגעתם לישראל, הוקפאו צילומי הסרט החדש של גל גדות

13.3.2020 / 22:33

סירק דה סוליי ידחו הגעתם לישראל; הוקפאו צילומי הסרט החדש של גל גדות בנטפליקס; תכניות הלייט-נייט בארצות הברית מוקפאות: כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות וירוס הקורונה

דייב שחר

(בווידאו למעלה: דנה אינטרנשיונל מבצעת את השיר "דיווה" באירוע Israel Calling בככר רבין בתל אביב, אפריל 2018)

שבת 22:14: הוקפאו צילומי הסרט החדש של גל גדות

לאחר שורה ארוכה של דחיות והקפאות, נטפליקס הודיעה גם על הקפאה זמנית של צילומי "Red Notice", סרט חדש שלה בו מככבים דוויין ג'ונסון וגל גדות.

"הכי חשוב כרגע זה שכולם יחזרו למשפחות שלהם", הצהיר ג'ונסון בפוסט באינסטגרם שלו. "צריך להגן על התינוקות שלנו, על בני ובנות הזוג, על היקירים שלנו ועל המבוגרים במשפחה. נמשיך להיות עם האצבע על הדופק ונקבל את ההחלטות הכי נכונות, קודם כל למשפחות שלנו ואז לעסקים שלנו. תהיו בריאים".

כעת השאלה היא מה יעלה בגורל הסרט של גדות שכבר סיים את צילומיו - "וונדר וומן 1984". הוא אמור להגיע לאקרנים ביוני הקרוב, אבל במצב העניינים הנוכחי נראה כי זו רק שאלה של זמן עד שאולפני וורנר יודיעו על דחיית הפצתו.

טקס אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
הצילומים הוקפאו. גל גדות/GettyImages

שבת, 20:57 - סירק דה סוליי ידחו הגעתם לישראל

בעקבות הנחיות הרשויות האוסרות על התקהלות של למעלה מ-100 איש קבוצת סירק דה סוליי הודיעה כי לא תוכל לקיים את המופע Kooza, שתוכנן להתקיים ביוני בתל אביב, כחלק מעצירת כל הופעותיה בעולם לעת עתה. מפיק המופע שוקי וייס, שהיה אמור להתחיל לעבוד על הפקת המופע בימים אלה, מסר כי הוא בוחן עם סירק דה סוליי תאריכים חלופיים לשם קיום המופע בתל אביב.

שבת, 18:15: לפי דיווח בתקשורת הצרפתית, פסטיבל קאן צפוי להתבטל

השבועון הצרפתי המהימן לה פואן מפרסם הערב (שבת) כי מהדורת 2020 של פסטיבל קאן, שהיתה אמורה לצאת לדרך באמצע מאי - לא תצא לדרך. לפי הדיווח, ההודעה הרשמית על כך צפויה לצאת רק באמצע אפריל, אך הכיוון כבר ברור והסיכויים שחגיגת הקולנוע הנוצצת תתקיים אפסיים.

פסטיבל קאן, ובעיקר השוק שלו, הם מעמודי התווך של תעשיית הקולנוע, כך שהביטול המסתמן הוא מכה קשה לתעשייה, שקשה לאמוד את ההשלכות שלה. זו גם התפתחות כמעט חסרת תקדים, שכן הפסטיבל התקיים כסדרו מאז מלחמת העולם השנייה, למעט פעם אחת, ב-1968, כשהופסק באמצע בשל המהומות החברתיות שהיו בצרפת באותה שנה.

לפי הדיווח, נשקלת האפשרות לא לבטל את הפסטיבל לחלוטין אלא לדחות אותו למועד אחר, אך גם לכך הסיכויים קלושים, שכן הלו"ז של עולם הקולנוע עמוס בפסטיבלים אחרים, למשל ונציה וטורונטו, כך שככל הנראה, הריביירה תהיה פתוחה לעסקים קולנועיים רק במאי 2021.

פסטיבל קאן 2019. GettyImages
לא הפעם. קוונטין טרנטינו ובראד פיט בפסטיבל קאן 2019/GettyImages

שישי, 22:57 - פרסום ראשון: בוטל אירוע הפרומו לאירוויזיון, "איזראל קולינג 2020"

אירוע הפרומו הישראלי לאירוויזיון, "איזראל קולינג 2020", שתוכנן להתקיים במהלך חודש אפריל, בוטל בשל התפשטות הקורונה, כך נודע לוואלה! תרבות. זאת לאור ההנחיות האוסרות לקיים אירועים מעל 100 איש והגבלות הטיסה לישראל וממנה. מדובר באירוע גדול שהתקיים כבר שלוש שנים, והיה אמור כבעבר לארח את אמני האירוויזיון שיופיעו השנה בתחרות במופע מקדים בארץ. ב-2018 התקיים מופע "איזראל קולינג" בכיכר רבין בתל אביב בנוכחות כ-30 אלף איש. היוזמת והמפיקה טלי אשכולי אמרה: "אנחנו מקווים שנוכל בקרוב לשוב ולעסוק רק במוזיקה, שנחגוג ביחד את האירוויזיון ומאחלים לכולנו בריאות טובה וימים שמחים. נתראה ב'איזראל קולינג 2021'".

שישי, 16:40 - מחאה ברשת על אברי גלעד שקרא לתושבי טירה שלא נכנסו לבידוד "אנשים פח"

ברשתות החברתיות התעורר זעם כלפי המגיש אברי גלעד, שהואשם בגזענות לאחר שבתכניתו "העולם הבוקר" ברשת 13 כינה במילים "אנשים פח" כמאה תושבי טירה עליהם פורסם כי הם לא נכנסים לבידוד כנדרש, לאחר שחזרו לאחרונה ממדינות שמחייבות בידוד וחלק מהם היו במשחק הקלאסיקו במדריד בשבוע שעבר.

"יש לנו בעיה חמורה ביותר בעיר טירה, ששם מאה אנשים, שהיו במשחק הזה שהחולים חזרו ממנו, מסרבים להיות בבידוד!", אמר גלעד, "ומסתובבים בטירה ומדביקים את כל העיר ואת כפר סבא ואת כל הסביבה, והם פשוט אנשים פח! משטרה, רשות מקומית, משרד הבריאות, תעשו משהו".

בתגובה לכך, כתב בטוויטר ארגון אקט לייצוג ערבים בתקשורת: "דווקא בזמן הרגיש והמסוכן ביותר, אברי גלעד במופע מביש של גזענות והסתה הבוקר מכנה את תושבי טירה 'אנשים פח', שמסרבים לבידוד וטוען שהם ידביקו את כפר סבא השכנה. כך נראית עלילת דם של פייק ניוז. אנו דורשים ממנהלי רשת 13 להסביר איך הם נותנים במה להסתה כזאת בשידור חי וצעדים נגד השדר".

עוד בוואלה!

לפני סוף העולם: 10 יצירות אמנות ותרבות שהמין האנושי יכול להתגאות בהן

לכתבה המלאה

שישי, 12:30 - רשת נערכת לימי שידור מיוחדים

בצל מגיפת הקורונה, "רשת 13" נערכת לימי שידור מיוחדים בשילוב חדשות 13 תחת השם -
"נעבור את זה יחד" החל מיום ראשון הקרוב. במסגרת ימי השידור המיוחדים, תשודר מדי בוקר תכנית מיוחדת של אורלי וגיא שבה יארחו באולפן מומחים ויתנו במה למי שנפגעו מהמצב החדש. בנוסף ישודרו תכניות של נועה רוזין ואלעד זוהר, קו פתוח עם מיכל דליות ופרופ' רפי קרסו ועוד ועוד.

שישי, 10:20 - כאן חינוכית ישדרו משדרי בוקר עבור הילדים שבבתים

כאן חינוכית הודיעה כי החל מיום ראשון תתחיל לשדר משדרי בוקר מיוחדים מדי יום בין 8:00 ל-14:00 לאור הנחית משרד החינוך על סגירת מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ. לאורך המשדרים, אותם ינחו מירב פלדמן ואביעד בנטוב, ישובצו שעשועונים, הפעלות, משחקי אולפן וישודרו מיטב תוכניות כאן חינוכית.

שישי, 10:00 - תכניות הלייט-נייט בארצות הברית מוקפאות

הרשתות NBC ו-CBS הודיעו כי הן מקפיאות את ההפקה של שתי תכניות הלייט-נייט הפופולריות שלהן לפחות לשבועיים הקרובים - "The Tonight Show" ו-"Late Night". מהרשתות נמסר כי הן ימשיכו לעקוב אחר המצב ויעדכנו בהחלטות.

ג'ימי פאלון. התכנית של ג'ימי פאלון,, צילום מסך
מוקפא. ג'ימי פאלון, מגיש תכנית הלילה/צילום מסך, התכנית של ג'ימי פאלון,

שישי, 24:05 - פסטיבל טרייבקה נדחה

פסטיבל טרייבקה, שאמור היה לצאת לדרך באמצע אפריל, הודיע על דחייתו למועד לא ידוע בשל בהלת הקורונה. בכך, הוא הפך לאחד מאירועי הקולנוע הגדולים ביותר שבוטלו לאור המצב. אלה בשורות רעות לתעשייה הישראלית, שאמורה היתה להיות מיוצגת בפסטיבל בידי לא פחות משלושה סרטים עלילתיים ארוכים - "אחד בלב" של טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש"), "סבלט" של איתן פוקס ו"אסיה" של רותי פריבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully