וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים מבית: תנועות וארגוני הנוער ממשיכות לפעול מרחוק

הקורונה כאן, והפעילות במרכזים ובסניפי תנועות וארגוני הנוער בישראל נאסרה. אז מה עושים? ארגון הנוער הגאה, 'איגי', וארגונים נוספים מוצאים פתרונות יצירתיים - הכל במטרה לשמור על שגרת הפעילות החינוכית

ארגוני הנוער הגאים פועלים מרחוק. יח"צ,
ביום הראשון לפעילות נפתחו כשלושים קבוצות דיגיטליות לנוער להט"ב. יח"צ/יח"צ

אחד הארגונים שגיבש במהרה תוכנית פעולה חדשה למצב הוא איגי, ארגון הנוער הגאה המייצר מענים לכ-4000 חניכות וחניכים מהקהילה הלהט"בית בישראל. באיגי הקימו מערך דיגיטלי לקיום פעולות וקבוצות דרך אפליקציות ZOOM וגוגל האנגאאוטס שמאפשרת שמירה על הפרטיות והחיסיון של הנוער הלהטבי ומפגש שלא יעצור את שגרת הפעילות.

ביום הראשון לפעילות נפתחו כשלושים קבוצות דיגיטליות לנוער להט"ב. לא רק באיגי יצרו מערכי פעילות חדשים, גם קבוצות הנוער העובד והלומד, הצופים וארגוני נוער נוספים עושים מאמצים גדולים להעביר את הפעילות מהסניף למסך.

"אנחנו לא מוכנים לעצור את הפעילות החינוכית, דווקא במצב בו הנוער נמצא בבית, נתון לחרדות ולקשיים גדולים הוא צריך את המענה החינוכי והחברתי שאנחנו יודעים לספק" אומר עופר נוימן, מנכ"ל איגי "הצלחנו להפעיל את המערכת במהרה כי זה פתרון שהמצאנו כבר לפני מספר חודשים במטרה לאפשר לחניכים שבארון להשתתף בפעילות ואנחנו שמחים מאד לאפשר אותו עכשיו לכלל הנוער בארגון"

  • עוד באותו נושא:
  • להט"ב
  • איגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully