וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירים שהיו אמורים להתחרות באירוויזיון - לא יוכלו להתחרות בשנה הבאה

20.3.2020 / 21:59

אכזבה לדורון מדלי ועידן רייכל: לאחר ביטול אירוויזיון 2020, איגוד השידור האירופי החליט כי השירים שנבחרו להשתתף בתחרות שבוטלה השנה לא יוכלו להתמודד בתחרות של 2021. כל מדינה תבחר אם הזמרים שנבחרו לייצג אותה השנה יישארו - או שייבחרו זמרים אחרים

עדן אלנה בתגובה ראשונה חנוקה מדמעות לביטול האירוויזיון, בריאיון ל"סוכן תרבות" בכאן 11/כאן 11

(בסרטון מעל: עדן אלנה בריאיון ל"סוכן תרבות" בכאן 11 מגיבה לראשונה חנוקה מדמעות על ביטול אירוויזיון 2020)

לאחר ההודעה על ביטול אירוויזיון 2020 שהיה אמור להתקיים ברוטרדם שבהולנד, איגוד השידור האירופי הודיע רשמית כי השירים שנבחרו להשתתף בתחרות לא יוכלו להתמודד בתחרות שתתקיים בשנת 2021, כפי שפורסם כבר שלשום בוואלה! תרבות שכך מסתמן שיוחלט. עוד נקבע על ידי האיגוד כי כל מדינה תוכל לבחור אם ייצגו אותה זמרים או זמרות שנבחרו לייצג אותה לתחרות שבוטלה השנה - או זמרים וזמרות אחרים. במילים אחרות, מבחינתה של ישראל השיר "פקר ליבי" שיצרו דורון מדלי ועידן רייכל לא יוכל להתמודד בתחרות, ותאגיד השידור כאן יצטרך להחליט אם עדן אלנה תייצג את ישראל בתחרות - או זמר או זמרת אחרים.

ביום רביעי נמסרה ההודעה על ביטול האירוויזיון. "אנו מודיעים בצער רב על ביטול תחרות האירוויזיון ברוטרדם", נמסר מאיגוד השידור האירופי, "לאורך השבועות האחרונים, בחנו מספר אפשרויות חלופיות לקיום התחרות. עם זאת, בשל אי הודאות הנובעת מהתפשטות הקורונה והנחיות הממשלות הנוגעות לשידור, איגוד השידור נקט בהחלטה הקשה שזה בלתי אפשרי לקיים אירוע חי כמתוכנן."

עדן אלנה עידן רייכל דורון מדלי אירוויזיון 2020. רפי דלויה,
עדן אלנה עם עידן רייכל ודורון מדלי/רפי דלויה

"אני בשוק, אני לא יודעת איך לעכל את זה, אני ממש עצבנית", אמרה עדן אלנה בתגובה ראשונה וחנוקה מדמעות ל"סוכן תרבות" בכאן 11, "רציתי, ללכת, רציתי לעשות את זה ורציתי לנצח. הרגיש לי שיש לנו סיכויים ממש טובים, טפו טפו טפו בלי לפתוח פה לשטן. ראיתי תגובות של אנשים והם כל כך אהבו את השיר ואת המסר שלו והמשמעות שלו. זה כל כך ביאס אותי. אני חושבת שלכל שיר יש טיימינג, ואם זה יהיה בשנה הבאה זה כבר יעבור. אז מה, נעשה שיר חדש? זאת תהיה אני עוד הפעם? זה יהיה נציג אחר? מבאס, מבאס".

"הביטול של האירוויזיון תופס אותנו בימים מאתגרים", אמר לוואלה! תרבות עידן רייכל שלשום, "זה לא בעיה ולא מכשול אלא איזשהו אתגר שנשלח אלינו בחיים ואנחנו מתמודדים איתו ועם שינויים בכלל מיום ליום. אני חושב שגם האירוויזיון, שהוא אחת המסיבות הכי יפות בעולם, צריך לנקוט בצעדים ולדחות את זה קצת בסבלנות. אני בטוח שנחזור לחגוג עוד כמה חודשים. כולנו רואים את הדבר הזה כאתגר שנשלח אלינו. חשוב לשמור על חיוך ומורל גבוה. ואני בטוח שעדן אלנה תמשיך לשמח ולרגש את עם ישראל בדרך שלה. עדן תמצא דרכים ומקומות לשיר לקהלים עצומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully