וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקסאר הציגה סרט גאה - ועוררה סערה

זה היה ברור - סרט האנימציה הקצר "OUT" רק עלה לשירות "דיסני+", וכבר לצד קולות תמיכה רבים, נשמע קולם של השמרנים, אשר מאיימים להחרים את דיסני. בחברה, מנגד, גאים ביצירה החדשה

סרט האנימציה הקצר, אותו יצאה פיקסאר עבור דיסני מציג גיבור גאה, גרג, אשר עובר לגור עם בן זוגו, מנואל. גרג נכנס ללחץ רב כאשר הוריו באים לעזור לו לסדר את הבית. זאת כיוון שאלה אינם יודעים על נטייתו המינית, ואינם יודעים שהוא למעשה מנהל זוגיות עם גבר.

הסרטון הקומי מציג את ניסיונותיו להסתיר את ה"חפצים המפלילים", בעוד כלבו של הגיבור, מנסה דווקא למשוך את תשומת לב ההורים לאותם החפצים, ובכל למעשה לסייע לגיבור לצאת מהארון.

אורך הסרט "OUT" הוא 10 דקות, ולמעשה מדובר בסרט הראשון בתולדות אולפני האנימציה, אשר הדמות הראשית, המובילה אותו, גאה. את הסרט כתב וביים סטיבן קליי האנטר, והוא זמין בשירות הסטרימינג 'דיסני+', כחלק מסדרת SparkShorts.

בשנים האחרונות שילבה דיסני כמה וכמה מסרים גאים בסרטים אותם הוציאה, בין היתר ב"צעצוע של סיפור 4" וכן גם בסרט "Onward", ששוחרר בשנה החולפת.

פוסטר הסרט Onward. דיסני ופיקסאר. צילום מסך, צילום מסך
מימין, לנה, השוטרת הגאה בסרט Onward. צילום מסך/צילום מסך, צילום מסך

הדבר עורר סערה בקרה הורים רבים, אשר מאיימים להחרים את דיסני, וכן יוצר בעייה במדינות שמרניות. כך למשל דמותה של שוטרת גאה בסרט "Onward" צונזרה ברוסיה, אך בעקבות תשומת הלב אותה קיבלה הדמות, שוקלים בפיקסאר להפיק סרט באורך מלא בכיכה של השוטרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully