וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'המהפכה הגאה' מגיעה ל-'כאן 11'

איך הפך צה"ל למנוע צמיחה וקבלה של להט"ב? מה הקשר בין המהפכה הגאה והמהפכה המזרחית? כיצד השפיעו היציאות הגדולות מהארון על הפריפריה והמגזר הדתי? סדרת דוקו חדשה ב-'כאן 11', של לירן עצמור וגל אוחובסקי, תנסה לתת את התשובות

אוחובסקי: "המהפכה הגאה" היא סדרה דוקומנטרית בת שלושה פרקים שמציבה במרכזה את השאלה הבאה: איך יתכן שבישראל, בלב המזרח התיכון, במדינה שחיה סביב צבא ובטחון - מדינה ימנית, דתית, מסורתית, שוביניסטית, חשדנית כלפי האחר - המהפכה הגאה כל כך הצליחה?"

בין המשתתפים, שורה ארוכה של אנשי הקהילה הגאה ובהם בין היתר, אורנה בנאי, נדב אבקסיס, ח"כ ניצן הורוביץ, אסי עזר, בל אגם, עברי לידר, צדי צרפתי, קורין אלאל, שיר ראובן, יניב ויצמן, הראל סקעת, השר אמיר אוחנה, סגן אלוף דנה בן עזרא, רומי אברג'יל, אליעד כהן, שירזי ודנה אינטרנשיונל.
הפרק הראשון בסדרה ישודר במוצ"ש ה- 30.5.20 בכאן 11 ובנוסף, כל פרקי הסדרה יהיו זמינים לצפייה בעמודי הדיגיטל של 'כאן'.

את סדרת הטלוויזיה תלווה סדרת רשת "המהפכה הגאה שלי" אשר מתמקדת בסיפורים האישיים וביציאה מהארון של אנשי הקהילה המובילים בישראל ובהם: דנה אינטרנשיונל, אורנה בנאי, אסי עזר, עברי לידר ונדב אבקסיס. סדרת הרשת תעלה לעמודי הדיגיטל של "כאן" החל מה- 24.5.20.

הפקה:  "כל מיני הפקות", תסריט ובימוי: לירן עצמור וגל אוחובסקי, עורך: עידו מוכריק יונגמן, צלמת ראשית: עמית חכמוב, מפיק: עמית ששון, מפיקות ראשיות: ויוי הלפרן ואורלי טופל.

'המהפכה הגאה'. יח"צ, צילום מסך
דנה אינטרנשיונל, גל אוחובסקי - 'המהפכה הגאה'. יח"צ/צילום מסך, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully