וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: קבוצת יזמות עסקית והעצמה לנוער גאה

בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, פתחו הארגונים יוניסטרים ואיגי קבוצת נוער משותפת אשר עוברת את תכנית היזמות של יוניסטרים במטרה להעצים בני נוער מאוכלוסיות מוחלשות ולספק להם כישורי יזמות וחדשנות לפתח עסקים סטארטאפים משלהם.

זוהר יחיא - פרויקט יונסטרים. יח"צ,
לא הייתי מצליח לעשות את הצעד לולא המדריכים באיגי וביוניסטרים. צילום: ShutterStock/יח"צ

ארגון יוניסטרים, הפועל לסגור את הפערים החברתיים-כלכליים בישראל דרך חינוך בני נוער בפריפריה ליזמות וחדשנות, וארגון הנוער הגאה - איגי, פתחו לאחרונה קבוצת יזמות מעצימה לנוער גאה.

בני הנוער אשר משתתפים בתכנית, מקימים ומנהלים חברת סטארט אפ על כל שלביה - החל מהקמת חברה, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון, שיווק ומכירה. מטרת התוכנית היא להעצים את בני הנוער, לפתח בהם ביטחון עצמי ואמונה ביכולותיהם ולתת להם את הכלים להוציא לפועל את חלומותיהם. כחלק מתכנית זו, חושבים בני הנוער על פיתוח סטארטאפים טכנולוגיים אשר יספקו פתרונות לאתגרים שהם עצמם חווים כנוער גאה.

המיזם עליו עובדים בני הנוער כעת, הינו אתר אינטרנטי המשמש גם כספרייה הנותנת במה לאומנים אנונימיים מהקהילה הגאה. באתר החדש שיוקם בקרוב, יוכלו אומנים מהקהילה להציע למכירה את יצירות האומנות.

במהלך מפגשי הקבוצה, בני הנוער מקבלים בין היתר גם ליווי והדרכה בנושאים של שיווק ופיתוח מוצר מבכירים בתעשיית ההייטק והטכנולוגיה. זאת במסגרת שיתוף פעולה של התכנית יחד עם ארגון LGBTech המורכב מאנשי ונשות הייטק גאים אשר משמשים כמנטורים עבור החניכים ומביאים איתם את הידע העסקי וגם את החוויה שלהם כאנשי עסקים גאים בהיי טק הישראלי.

אסף וייס מנכ"ל עמותת יוניסטרים:. יח"צ, אתר רשמי
אסף וייס מנכ"ל עמותת יוניסטרים. צילום: יח"צ/אתר רשמי, יח"צ

אסף וייס מנכ"ל עמותת יוניסטרים: "יוניסטרים פועלת לאחד את החברה הישראלית דרך יזמות וחדשנות ולספק לכל בני הנוער בישראל הזדמנות שווה בחיים. אנו גאים במגוון הרחב של הקהילות השונות שמתאחדות תחת פעילות יוניסטרים והשנה גאים במיוחד בהוספת הקהילה הגאה לתוכנית יוניסטרים.

במשך 19 שנה יוניסטרים הוכיחה שהיא מסוגלת להעניק לבני נוער מאוכלוסיות מוחלשות את האמונה בעצמם ואת הכישורים להצליח בחיים, אפילו יותר מבני נוער אחרים. אנו שמחים שבזכות שיתוף הפעולה עם איגי, אנו מסוגלים להעניק את ההזדמנות הזו גם לנוער גאה שסובל מאפליה ומאתגרים רבים ובתקווה שהתוכנית תעניק להם את ההזדמנות להוביל את דור העתיד של ישראל".

זוהר יחיא, בן ה16, נער טרנסג'נדר המשתתף בקבוצת היזמות החדשה של יוניסטרים מספר על החוויה האישית שלו: "במהלך השנים האחרונות, עברתי הרבה תהליכים ושינויים, גם אישיים וגם פיזיים. לפני חודשיים, לאחר לבטים ארוכים, החלטתי לצאת מהארון בפני הורי, והרגשת ההקלה גדולה מאוד.

לא הייתי מצליח לעשות את הצעד לולא המדריכים באיגי וביוניסטרים, אשר מלבד עולם היזמות עזרו לי בפן האישי והרגישי של לצאת מהארון. מאז שאני מכיר את עצמי אני מתעניין ביזמות וטכנולוגיה, וכששמעתי על הקבוצה החדשה, החלטתי ישר לנסות להתקבל אליה, אני מרגיש שהפעילות שלי ביוניסטרים עשויה לתרום לי הרבה בעתיד שאני מתכנן לעצמי, ובהחלט יש לי כבר כמה רעיונות למיזמים אישיים משל עצמי".

עופר נוימן מנכל איגי: שיתוף הפעולה של איגי עם יוניסטרים הוא במה נפלאה לעשייה חינוכית שיוצאת מגבולות המוכר ומאפשרת לחניכות וחניכים לגלות אופקים חדשים של יצירתיות וחדשנות. אנחנו גאים מאד להקים קבוצה להט"בית שדרכה עולם היזמות והחדשנות יקבל צבעים חדשים בשוייון ואהבה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אסף וייס מנכ"ל עמותת יוניסטרים. יח"צ, אתר רשמי
עופר מנכ"ל איגי. צילום יח"צ/אתר רשמי, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully