וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת"א גאה להציג: זוגיות להט"בית על בסיס תצהיר

עיריית תל אביב פרסמה הבוקר כי תאפשר לזוגות להט"בים להירשם בעירייה על בסיס תצהיר ובכך לממש את כל הזכויות וההטבות העירוניות שמגיעות לזוגות שנרשמו על ידי מרשם האוכלוסין

בפרסום אותו העלתה הבוקר, עקצה עיריית תל אביב את הממשלה, וציינה ש"עד שהממשלה תתקדם סוף סוף לשנת 2020", תעשה העירייה מה שהיא יכולה למען שיוון זכויות. בפוסט אותו פרסמה נכתב:

"האמת? לא תמיד כל כך שמח. צריך להביט למציאות בפנים - מצב הקהילה השתפר מאד, אבל מדינת ישראל עדיין נותרה מאחור - היא לא מכירה בזכותן ובזכותם של חברות וחברי הקהילה הגאה להתחתן, להביא ילדים ולחיות בביטחון ובשוויון מלא.

אז אנחנו עושים מה שאפשר בעצמנו, עד שהממשלה תתקדם סוף סוף לשנת 2020 -
מתרגשים לעדכן על המהלך העירוני להוספת רישום זוגיות על בסיס תצהיר.
בחודשים הקרובים יוכל כל זוג להירשם במערכות העירוניות ובכך לממש את כל הזכויות וההטבות העירוניות שמגיעות לזוגות שנרשמו על ידי מרשם האוכלוסין: רישום ילדים למערכת החינוך, הנחות במרכזים הקהילתיים ועוד.


עיריית תל אביב תמשיך לפעול כדי לקדם שוויון לכל אדם באשר הוא אדם.
תודה לחבר המועצה Etai Pinkas שיזם והוביל את המהלך."

איתי פינקס ארד, מחזיק תיק הגאווה בעיריית תל אביב כתב בפוסט משלו:

"חלום שמתגשם!! העיר העברית הראשונה קיבלה החלטה היסטורית לאפשר לזוגות להט"בים, אבל גם סטרייטים, פסולי חיתון וכאלה שיכולים להתחתן ברבנות - כולם יוכלו להגיע לעירייה, להגיש תצהיר, להרשם כזוג ולקבל תעודה. הרישום יוזרם אוטומטית לכל אגפי העירייה ויזכה בזכויות שוות לכל זוג נשוי בכל הנוגע לשירותי עיריית תל אביב-יפו.

ביום כזה של הישג ופריצת דרך, אני תמיד זוכר את מי ששילמו ומשלמים את המחיר היקר ביותר של האפליה והשנאה, מגש הכסף של הקהילה - ניר כץ, ליז טרובישי, שירה בנקי, מאיה חדד, מאי פלג, חן לנגר ועוד רבים ורבות ועוד אלפי נפגעות ונפגעים אלמונים שסובלים יום יום, רק בגלל מי שהם ובעיקר בגלל דעות קדומות ושנאת חינם.

כשהתחייבנו לקראת הבחירות לעירייה ב 2018 במצע הגאה של מרצ לקדם הכרה בזוגיות אזרחית, היו מי שטענו לגימיק או הבטחת סרק.. לא אצלנו?? אחת אחת אנחנו ממלאים את ההבטחות שנתנו לבוחרות ולבוחרים שלנו, אני מאוד גאה בזה - אוהב להבטיח ולקיים.
התודות רבות, אשתדל לא לפספס -"

  • עוד באותו נושא:
  • להט"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully