וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראיתם: מצלמים גאווה

בעקבות משבר הקורונה נאלצנו כולנו לחגוג את הגאווה שלנו באופן שונה, כשהמדיום המרכזי הוא הדיגיטל. כמה יוצרים צעירים מקהילת הלהטבפא"ק התכנסו לפרויקט גאה וצבעוני במיוחד

מיזם וויזואלי אקטיביסטי לחודש הגאווה 2020.

רותם נדיה ברקאי: קריאייטיב וארט דיירקטור, טל משולמי: צלם, יעל רוזן: צילום וידאו, רוני רוזן: סטיילינג, מאיה כהן: הפקה בפועל, נופר גריכטר ורוני גולדפרב: מאפרות.. צילום: טל משולמי,
מיזם וויזואלי אקטיביסטי לחודש הגאווה 2020. צילום: טל משולמי/צילום: טל משולמי

חודש הגאווה כפי שאנחנו רגילים אליו, הוא חודש מלא אירועים, חגיגות ומצעדי גאווה בכל רחבי הארץ. השנה, בעקבות משבר הקורונה נאלצנו לחגוג את הגאווה שלנו באופן שונה, כשהמדיום המרכזי הוא הדיגיטל.

לאור ההבנה הזו התאגדו יוצרים צעירים, כולם מקהילת הלהטבפא"ק, בכדי ליצור פרויקט גאה צבעוני עם אמירה ברורה לרשתות החברתיות.

הפרויקט מורכב משישה סטים של צילומי זוגות, כולם חלק מקשת הלהטבפא"ק הרחבה, כשלמעשה לקחו בו את דגל הגאווה ופירקו אותו לששת הצבעים שלו - כל זוג קיבל צבע שמאפיין אותו. סביב אותו צבע נבנה סט צילומים שלם באותו גוון, מלווה בארט והלבשה תואמים.

הרעיון הוא חשיפת ייצוגים שונים לזוגיות להטבפא"קית מתוך הקהילה, שביחד יוצרים את הקשת הרחבה כולה. גם כמטאפורה וגם כיוצא בפועל, בשילוב כל התמונות של הזוגות יחד, שיוצרות את דגל הגאווה השלם. המסר הוא פשוט - זוגיות היא זוגיות, לא משנה מי מרכיב אותה, וכל זוג מתמודד עם אותם רגעים פשוטים שגרתיים ויומיומיים.

הפרויקט הינו פרויקט עצמאי לחלוטין שנעשה בעזרת שיתופי פעולה של צוות היוצרים והזוגות. רוצים לראות את הפרויקט מלא? פה בלינק.

קרדיטים:
קריאייטיב וארט דיירקטור: רותם נדיה ברקאי, צלם: טל משולמי, צילום וידאו: יעל רוזן, סטיילינג: רוני רוזן, הפקה בפועל: מאיה כהן, איפור: נופר גריכטר ורוני גולדפרב.

הפרויקט המלא -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully