וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהילה הגאה כבר לא חיה ובועטת רק בת"א

קליפ גאווה ארצי לכבוד עצרות הגאווה. עלמה, יוצרת הקליפ: "הגיע הזמן לשיר גאווה שיציג אמנים וקהילות גאות באמת. עכשיו יותר מתמיד אנחנו יודעות - הקהילה הגאה כבר לא חיה ובועטת רק במרכז הארץ".

בצל הקורונה, מתאחדות הקהילות בכל הארץ בפעם הראשונה בהיסטוריה של חודש הגאווה (יוני) ליום אחד מיוחד. לקראת עצרות הגאווה שיתקיימו הערב, בארבע הערים הגדולות (ת"א, י-ם, חיפה, ב"ש - פורום ארבעת הבתים), שני יוצרים ופעילים להט"בים בשם עלמה קלברמן ואסף אור משיקים את קליפ הגאווה הארצי "בכל מקום אהבה". בקליפ בו לקחו חלק גם מורן רוזנבלט, ידידייה ויטל, אורנה בנאי, דוד לביא ויזהר כהן, משתתפים מאות פעילי הקהילה מ-30 ערים בכל רחבי הארץ ומהארגונים השונים.

עלמה קלברמן היא מוזיקאית, יוצרת ומבצעת, בת 22 מרחובות, מובילה את הקהילה הגאה בעיר רחובות, השתתפה בנבחרת הכוכב הבא עונה 3. ב-2019 שיחררה את אלבום הבכורה שלה, שֵׁדָה, בהפקתו של תאיר סיבוני. שיר הנושא מתוכו היווה עבורה יציאה פומבית מהארון, וכן הופיעה איתו בכל אירועי הגאווה בארץ.

אסף אור הוא מוזיקאי, יוצר, מפיק מוסיקלי ומבצע, בן 24 מרחובות. אסף שיחרר לפני כחצי שנה את הסינגל "כמו שביקשת", בהפקתו של אופיר קנר, הראשון שחושף את נטייתו המינית ומספר את סיפור היציאה מהארון של נער ישיבה הומו, וכן הופיע איתו באירוע הגאווה ברחובות.

הקליפ, שמציג פעילות של קהילות גאות בכל הארץ, בשיתוף עם פורום ארבעת הבתים, האגודה למען הלהט"ב בישראל, האחווה הסטודנטיאלית הגאה, איגי (ארגון הנוער הגאה) ופורום גאווה מקומית, שמכיל את הקהילות הגאות בכל הארץ, הוא הוכחה מוצקה ומלוטשת ראשונה שאכן -
יש כאן קהילה. ויתרה מכך: המהפכה הגאה לא הושלמה.

רוני אוסטרר, האגודה: "האגודה גאה ללוות לאורך השנים עשרות קהילות מקומיות גאות לאורכה ולרוחבה של הארץ במסגרת "פורום גאווה מקומית", וכן לקחת חלק בפרויקט המרגש של עלמה, אסף ופעילות ופעילים נוספים מהקהילה, שמבקשים להזכיר לכולן ולכולם: יש לכן את הזכות להיות מי שאתן, איפה שאתן, ולאהוב את מי שתרצו, בכל מקום. חודש גאווה שמח!"

יח"ץ עלמה ואסף. יח"צ,
קליפ גאווה ארצי לכבוד עצרות הגאווה. יח"צ/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • להט"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully