וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם: ענתה להומופוב בסטורי ונחסמה

17.7.2019 / 7:30

מלכת הדראג והאקטיביסטית 'אריקה היסטאריקה ג'נדאריקה מיס אמריקה', פרסמה בסטורי הודעה הומופובית שקבלה בפרטי ובתגובה אינסטגרם חסמו לה את החשבון: "איפה אינסטגרם כשגולשים משתפים תמונות שלי וקוראים להרוג אותי?"

אריקה ב"יוצאים מהכלל | רוני קובן וקהילת הקווירים"

כולנו משתמשים באינסטגרם, כדי לפרסם תמונות, ובשנים האחרונות הפכה האפליקציה גם לאמצעי תקשורת המאפשר לאנשים וסלבריטאים לשמור על קשר זה עם זה.

כחלק מפעילותה, מלכת הדראג והאקטיביסטית הגאה 'אריקה היסטאריקה ג'נדאריקה מיס אמריקה' הפעילה פרופיל אינסטגרם עם לא פחות מ-11K, שיום בהיר אחד נמחק לעד, ללא יכולת שחזור.

אריקה, כחלק מקידום אדג'נדה גאה, נוהגת לפרסם בסטורי שלה צילמי מסך של תגובות הומופוביות, אותן היא מקבלת ב'פרטי', בין היתר, כדי להראות את חוסר הקבלה והדרך הארוכה שעוד יש לקהילה הגאה לעבור, עד לשילובה בחברה.

אריקה היסטאריקה ג׳נדאריקה מיס אמריקה. יח"צ,
מפגינה גאווה - אריקה היסטאריקה ג׳נדאריקה מיס אמריקה/יח"צ

"מישהו ממש קילל אותי, איחל לי מוות, אז פירסמתי את התגובה שלו ורשמתי ש'אני לא אתייחס לדבריו'. בתגובה אינסטגרם חסמו אותי לגמרי ומחקו לי את הפרופיל, פשוט ככה", אומרת אריקה לוואלה! גאווה. "יש לי 11.1k עוקבים, קהל מעריצים ומעבר לזה - זאת הפרנסה שלי".

כל מי שנרשם לאינסטגרם, חותם בתנאי המשתמש כי לא יעשה באפליקציה שימוש שעלול להיות פוגעני, ויתכן שזו הסיבה שנחסמה אריקה. אך במקום לחסום את ההומופובים, חסמה האפליקציה את מי שקידם אדג'נדה גאה.

"לתגובות ההומופוביות שאני מקבלת, אינסטגרם לא התייחסה, אך כשאני עושה "שיימינג", אינסטגרם נעמדת על הרגליים האחוריות ומסירה אותי ללא הודעה מוקדמת. אני לא יודעת מה לעשות".


**עדכון - 08:40: יממה לאחר פרסום הפוסט, חשבון האינסטגרם חזר לפעילות, אך חשבון הפייסבוק של אריקה נחסם.

עוד בוואלה!

ח"כ גרמן: הסתייגות רוה"מ מדברי שר החינוך - מס שפתיים

לכתבה המלאה
אריקה היסטאריקה ג׳נדאריקה מיס אמריקה עם החברות לבמה. איגור אוסדאצ׳י,
עם החברות לבמה/איגור אוסדאצ׳י

בפוסט פייסבוק שפרסמה כתבה:
"לקחתי על עצמי משימה, לפרסם את כל התגובות הרעות שאני מקבלת באינסטגרם: איחולי מוות, סרטן, מחלות, אנשים שמאיימים עלי, הקלטות שבהם מספרים לי איך ישחטו אותי וסירטונים משפילים ששולחים לי כדי להקניט אותי.

חשוב לי להראות לקהל שעוקב אחרי, שהמצב שלנו כקהילה לא כל כך מזהיר, ועל הדרך - אם יש ילד או ילדה קווירים שזוכים ל"מחמאות" כמוני - שיידעו לקחת את זה בקלילות כמה שאפשר. ועכשיו אינסטגרם החליטו לחסום אותי. ללא התראה מוקדמת, כי כביכול אני עשיתי "שיימינג".

בן אדם כתב לי שהוא לא מבין איך אנשים כמוני חיים בעולם הזה, שצריך לשחוט אותי ועוד המון קללות שאני אחסוך מכם - שבכיף יכולים להפוך לכתב אישום על הטרדה ואיום. אם אתם חושבים שזה בגלל התכנים ה"פרובוקטיבים שלי" שאני מקבלת ברכות כאלה, אבל תאמינו או לא - רבים מחברי הקהילה חווים השפלה ברשתות החברתיות על בסיס יומיומי."

דמיינו את הילד שלכם. איך הייתם מגיבים אם הוא היה מקבל תגובה כזאת? היה נשבר לכם הלב!
למזלי יש לי חוסן נגד בורות של אנשים ואני ממשיכה לפעול למען הקהילה שלי שאני כל כך אוהבת.

איפה אינסטגרם כשגולשים משתפים תמונות שלי וקוראים להרוג אותי? איפה אינסטגרם ה"כה נאורה" שמפיצה מיילים על אמנת אי-אפליה ברשתות החברתיות?

אני מלכת דראג במשרה מלאה, יש לי פרנסה, לצערי ולשמחתי היא תלויה מאוד ברשתות החברתיות. יש לי קהילה שאני מפתחת במשך כמה שנים טובות עם עוקבים רבים - ואני מבקשת מכם! תשתפו את זה בכל הכוח שזה יגיע לאינסטגרם. כי זאת לא רק אני, ונמאס שאי אפשר לפנות לאינסטגרם בשום צינור מקובל - אלא אם כן אתה עולה להתראיין בחדשות.

אני לא בן אדם רע ויש לי רק כוונות טובות, אני נהנית מזה שלאנשים עולה חיוך מדברים שאני מפרסמת ושמתחברים לדרך בה אני מעבירה הומור. אין לי שום כוונה לפגוע או להרע למישהו. עזרו לי??❤"

בואו לפייסבוק ולאינסטגרם של וואלה! גאווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully