וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראה השינוי שנעשה בחוף 'הילטון'

26.6.2019 / 14:28

גאים? יש לכם עוד סיבה להקים משפחה: במקום בו הייתה רצועת דשא מתייבשת, בחוף 'הילטון' הגאה, הולכת ונשלמת הצבת מתקן שעשועים לילדים קטנים - וגדולים

חוף היליטון/חוף היליטון

פעם בשנה חוף הילטון בתל אביב מורכז רשמית כ'חוף גאה'. זה קורה בחודש הגאווה, ובשבוע המצעד עצמו, מארח החוף DJ אחר בכל יום, מהליינים הפופולריים בתל אביב. אך גם ביתר ימות השנה, רבים מחברי הקהילה הגאה יעידו כי זהו החוף האהוב עליהם.

אפשר למצוא בו שילוב מיוחד של הומואים, לסביות, טרנס ושאר ג'נדרים בשילוב כלבים, מחוף הכלבים הסמוך, המקפצים ביניהם, וממלאים אותנו בחול, שניה אחרי שנמרחנו בקרם הגנה.

בשעות האחרונות החל שיח ברשתות החברתיות, סביב מתקן שעשועים שהוצב בחוף הילטון. אז מה שונה שם? יצאנו לבדוק. זמן רב עמדה בכניסה לחוף רצועת דשא יבשה למחצה, ובה מתקן ספורט ישן. כל אלה מוחלפים בימים האחרונים במתקן שעשועים חדש לילדים, וכן מתקנים נילווים לרווחת הרוחצים, המשפחות מכל הסוגים והילדים הגדולים שביינכם.

הצבת המתקן בחוף, המזוהה עם הקהילה הגאה, ממשיך את הקו אותו מיישמת עיריית תל-אביב זמן רב, במסגרתו היא מעודדת כל אזרח ותושב להיחשף ולבוא במגע עם סוגי האוכלוסיות השונות, ללא בידול, תיוג או התייחסות שונה - במרחבים הציבוריים. הדבר יאפשר ויעודד שיח ליברלי ופתוח לאורך כל השנה, בכלל ובחודש הגאווה בפרט.

חוף הילטון - תל אביב. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
חוף הילטון, היום/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

לטענות שעלו ברשתות החברתיות, כי הדבר עלול ליצור עימותים או סיטואציות טעונות, בין רוחצים גאים, אשר יתנשקו למשל, לבין משפחות עם ילדים שיגיעו למקום, משיב גיל נוה, המוכר גם כמלכת הדראג 'גלינה פור דה ברה ואבא גאה בהורות משותפת:

"בואו תסמכו על ההורים שידעו לאן הם הולכים ומה יראו לילדים שלהם. צעד שכזה לא מדיר את ההומואים מהחוף וה"פחד" משפחות של סטרייטים ישתלטו עליו מגוחך. זו ממש הפנמה נוראית של הטענות שאנחנו קהילה של סוטים שצריך להרחיק ממנה ילדים. אנחנו לא.

מעבר לכך ששעות ילדים הן לא השעות בהן בדרך כלל מגיעים מבלים גאים לחוף, חלק מה'הביקורת' על הצעד של העירייה מגיעה מחברים שלכאורה פעילים למען גיוון בקהילה, המנסים לקדם קבלה של דובים או של טרנסים בקהילה ההומואית - שהיא נורא מקובעת.

להגיד "או משפחה, או הומואים בספידו" זו כניעה מטומטמת לסיסמאות של תנועת חזון. אם מישהו חושב שיש לי בעיה שהילדות שלי יראו גברים בספידו או חוטיני - הגיע זמן להתקדם ל-2019"

מעיריית תל-אביב-יפו נמסר בתגובה לטענה כי:
"מדובר באמירה הומופובית. גם בחופים "רגילים" מתנשקים וגם בהם יש ילדים.
לא נראה לנו שיגרם נזק בלתי הפיך, דווקא לילדים בחוף הילטון".

אז מה בעצם שונה בחוץ? רצועת הדשא הומרה במשטח נקי, עליו הוצבו מספר מתקני ילדים, נקודת שטיפת הרגליים נשארה במקומה, וכך גם הגישה הנוחה לעגלות, היורדת לחוף.

עוד באותו נושא

שאלת מליון הדולר: הורות משותפת או פונדקאות?

לכתבה המלאה
חוף הילטון - תל אביב. ליאור נאור, מערכת וואלה!
מבט מהכניסה/מערכת וואלה!, ליאור נאור
חוף הילטון -תל אביב. ליאור נאור, מערכת וואלה!
חוף הילטון, היום/מערכת וואלה!, ליאור נאור
חוף הילטון -תל אביב. ליאור נאור, מערכת וואלה!
חוף הילטון, היום/מערכת וואלה!, ליאור נאור
חוף הילטון - תל אביב. ליאור נאור, מערכת וואלה!
חוף הילטון, היום/מערכת וואלה!, ליאור נאור

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully