וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כמות העוקבים שהפסידה 'diesel" על תמיכתה בקהילה הגאה

4.7.2019 / 8:53

הרבה תגובות גרר הקמפיין לקולקציית גאווה, שהוציא דיזל לאחרונה. בחברה בחרו לא להתרגש, לעמוד מאחורי הקמפיין ולענות למגיבים הומופובים - אך היה לזה מחיר

הקמפיין הגאה של דיזל. יח"צ. ח"צ, יזהר טרמו
קמפיין הגאווה של דיזל. צילום מסך./יזהר טרמו, ח"צ

לרגל חגיגות הגאווה ברחבי העולם, השיק המותג דיזל, קולקציית קפסולה גאה, והעלה לכבודה קמפיין עולמי. דרכו קידם המותג את ערכי השוויון, ערבות הדדית והזכות להגדרה עצמית, אותם הוא מקדם כבר שנים רבות. למעשה, עוד ב-1995, כאשר הדבר עוד אינו היה מקובל, הציגה החברה קמפיין, בו נראו שני גברים מתנשקים.

לכבוד הקולקציה החדשה צולם קמפיין בין-לאומי, בו לקחו חלק גם חן יאני ובת זוגתה אימרה, וזה הופץ לכלי התקשורת. בנוסף, במהלך חודש הגאווה, הנחגג בימים אלה ברחבי העולם, העלו בעמוד האינסטגרם העולמי של המותג פוסטים המקדמים את הקולקצייה.

אך חלק מהתגובות לפוסטים היו מאוד לא שגרתיות. בין היתר ניתן היה לראות עוקבים רבים שהודיעו שיפסיקו לעקוב אחר העמוד ואחרים שציינו את סלידתם מן התמונות והמסרים שהעבירה החברה.

תגובות דיזל. צילום מסך. צילום מסך, צילום מסך
תגובות הומופוביות לקמפיין. צילום מסך./צילום מסך, צילום מסך

בדיזל בחרו להגיב לאותם עוקבים באופן אישי ולהסביר להם שהמותג מלווה את הקהילה הגאה כבר 40 שנה וכי הוא מאמין בבני אדם ולא מגדר. עוקבים שבחרו בכל זאת לעזוב, זכו לתגובה בנוסח אימוג'י של 'שלום', מצד המותג.

לאחרונה חשפה דיזל, בצעד חריג, את כמות העוקבים ש"הפסידה" לאור המהלך. בפוסט שפרסמה בעמוד העולמי שלה, שבו מעלה מ-2 מיליון עוקבים, ציינה כי למעלה מ-14 אלף עוקבים עזבו את העמוד, בעקבות הפרסומים בחודש האחרון.

למרות המספר, בחברה לא מתקפלים, וזו ממשיכה לברך לשלום, את אלו הבוחרים לעזוב את עמוד האינסטגרם. במקביל, דיזל ממשיכה לקרוא לאלו השותפים לערכים ולמסרים של חופש ושיוויון, להמשיך ולחגוג האהבה. רוצים לתת לייק לחברה על המהלך? לחצו כאן.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

עוד באותו נושא

לרגועות ולמרימות: הגיזרה שלא תכנסו בלעדיה לחוף הים

לכתבה המלאה

הפוסט של דיזל

  • עוד באותו נושא:
  • דיזל
  • להט"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully