וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי לעזאזל לובש את זה?!

יואב מאיר

9.7.2019 / 9:09

כחלק מהעבודה כמעצב אופנה וסטייליסט אני נתקל בהרבה חידושים בתחום האפנה. כן, חלק מהם מעוררי השראה וחלק... לא ברור איך לובשים, אם בכלל. אז הנה הדברים הכי מוזרים וסקסיים שמצאתי ברשת

החברים BuzzFeed מודדים את הדברים הכי מוזרים ברשת

לא מנשה אם זה בד שיוצר בטכנולוגיה חדשה, גזרה לא צפויה או שילובים מפתיעים - תמיד כיף להיתקל בחידושים בעולם האפנה. נכון, אחרי שנים בתעשייה, לפעמים נדמה לך שכבר ראית הכל, ובדיוק בנקודה הזו - נעים להיזכר שבכפר הגלובאלי שלנו תמיד אפשר לגלות עוד.

בשיטוטי הרבים ברשת, וחיפוש אחרי השראות אני לא פעם נתקלח בדברים ש.... אני לא בטוח איך ואם בכלל אפשר ללבוש אותם. האם זו בדיחה? לא - אתרים שונים באמת מציעים אותם למכירה אך האם הייתם יוצאים עם זה מהבית? בכלל לא בטוח. מצד שני, אני חלילה לא שופט, ובסיטואציות מסוימות, חלק מהפריטים יכולים להיות... די מעניינים.

שרוולון שקוף. מתוך האתר Aliexpress.com. צילום מסך, צילום מסך
שרוולון שקוף. מתוך האתר Aliexpress/צילום מסך, צילום מסך

שרוולון רשת שקוף

על מה מדובר? שרוולון רשת שחור, שקוף עם שרוולים קצרים - למה הוא משמש? לאן הולכים איתו? לא ברור. הוא לא באמת מחמם או מסתיר (היעוד המקורי של שרוולון) והמקום היחיד שאני מצליח לדמיין אותו הוא על רקדני ליווי של דנה אינטרנשיונל. תכלס, יכול להיות וואוו.

עוד באותו נושא

לרגועות ולמרימות: הגיזרה שלא תכנסו בלעדיה לחוף הים

לכתבה המלאה
בוקסר עם ישבן מרופד. מתוך האתר dhgate.com. צילום מסך, צילום מסך
בוקסר עם ישבן מרופד. מתוך dhgate.com/צילום מסך, צילום מסך

בוקסר עם ריפוד בישבן

רוצים לראות איך ברגע הבוקסר הזה נראה לכם הגיוני? על ניתוח שתלים לישבן, שמעתם? יפה. נכון שעכשיו הבוקס רלא נראה כל כך מוזר? תראו, אני יכול להבין את המטרה ואפילו להסכים לשיוויון מגדרי. כל עוד יש פוש-אפ בעולם, כולם צריכים להינות ממנו.

אם נשים יכולות אז למה גברים לא? מנגד, אני פחות בעד אשליות ויותר בעד המציאות. אם זה לשואו, או משהו כזה, בהחלט מקבל, אבל ליום-יום... לא בטוח עד כמה זה שימושי, שלא לדבר על הקיץ הישראלי.

תחתוני שלייקס. מתוך האתר httpscanameti.com. צילום מסך, צילום מסך
תחתוני שלייקס. מתוך האתר scanameti.com/צילום מסך, צילום מסך

תחתוני שלייקס

OK, ראינו משהו דומה בסרט בוראט, ושם זה היה צריך להעצר. לא הבנתי באיזה עולם זה נוח ולמה צריך שלייקס שיחזיקו תחתונים (אם אפשר לקרוא לזה תחתונים, כן?)? כל הסיפור נראה מסורבל ולא פרקטי, אם אתם חושבים אחרת, אשמח שתאירו את עיניי בתגובות.

בגד ים שלם לגברים. מתוך האתר supergayunderwear.com. צילום מסך, צילום מסך
בגד ים שלם לגברים. מתוך האתר supergayunderwear.com/צילום מסך, צילום מסך

בגד ים שלם לגברים

בגד ים שלם לנשים אנחנו מכירים, הוא קיים באין סוף דגמים וצורות. אבל מה תגידו על בגד ים שלם לגברים? האמת, בתור אחד שנשרף בים בכל פעם מחדש, אולי כדאי לי לנסות את הגיזרה הזו. זה כן יכול להשאיר פסי שיזוף לא הכי ברורים, ובתכלס, זה נראה כמו חצי חליפת צלילה, אבל אתם יודעים NEVER SAY NEVER

פיג'מת רשת. מתוך האתר www.wildspurlodge.co.nz. אתר www.wildspurlodge.co.nz, צילום מסך
פיג'מת רשת. מתוך האתר www.wildspurlodge.co.nz/צילום מסך, אתר www.wildspurlodge.co.nz

פיג'מת רשת

ולסיום - פיג'מת רשת, אני לא יודע אם זה מיועד למי שאוהב לישון בלי אבל רוצה הרגיש עם, או שסתם חם לכם, אבל אתם לא רוצים לישון רק בבוקסר.

כך או כך, האאוטפיט הזה לא ככ ברור לי - מצד אחד פיג'מה נועדה לחמם אותנו, מצד שני במידה ומישהו דופק בדלת היא נועדה לכסות אותנו -ובמקרה הזה אין לנו לא זה - ולא לזה. מבחינה עיצובית וצבעונית דווקא אהבתי, זה נראה אוורירי, נוח ונותן צבע, אבל... אני במהותי אדם פרקטי. ככה שפחות.

אם גם אתם גולשים ברשת ורואים דברים מוזרים, שלחו לנו אותם, ואולי נראה אותם באחד הטורים. יואב מאיר הוא מעצב אופנה, סטייליסט וכוכב רשת בתחום הסטיילינג וה-DIY.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully