וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע טקס MTV: מחאה למען הקהילה הגאה

27.8.2019 / 9:40

טיילור סוויפט ניצלה את במת טקס פרסי MTV, שנערך אמש, כדי להתנגח בנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ולהביע תמיכה בקהילה הגאה

את זה שטיילור סוויפט תומכת בקהילה הגאה אנחנו כבר יודעים. בעבר כבר יצאה כמה פעמים כנגד פוליטיקאים הומופובים, הביעה תמיכה גדולה בקהילה הגאה וכן תרמה כספים רבים לעמותות גאות.

ביוני האחרון, חודש בו נערכו אירועי גאווה רבים ברחבי העולם, שחררה טיילור את השיר "You Need to Calm Down", שהפך באופן לא רשמי להמנון גאה, ברחבי העולם. המסר בשיר די ברור: טיילור אומרת לכל המתנגדים לשוויון זכויות שהגיע הזמן להירגע.

יחד עם הסינגל שחררה טיילור גם את הקליפ לשיר, וגם בו ניכרת גאווה. לצד כוכבים גאים ותומכי קהילה, כמו: אלן דג'נרס, אדם למברט, טודריק הול, וראיין ריינולדס משתתפות גם כוכבות דראג רבות, בין היתר גם הגדולה מכולן רופול צ'ארלס.

בסיום הקליפ מופיעה שקופית על המסך, וגם בה קריאה לשוויון זכויות, וכן הפנייה לחתימה על עצומה בעניין.

אמש בטקס פרסי MTV הופעה טיילור לראשונה עם השיר מאז יצא, ומי שחשב שהיא לא תנצל את הבמה להעברת המסר לשוויון - טעה. במת הטקס עוצבה ברוח הקליפ הצבעוני, כשהשיר עצמו נפתח בשוט בו רואים את טודריק הול (AKA Nails, Hair, Hips, Heels by Todrick) והרקדן דקסטר מייפילד.

במהלך השיר הופיעו חלק ממילותיו בגרפיקה על גבי המסך, כשבשלב מסויים הופיע בגדול הכיתוב "Equality Act", זאת על אף שלא נאמר על הבמה. "Equality Act" (חוק השוויון) היא הצעת חוק שהועברה על ידי ממשלת אובמה, ומהווה תוספת לחוק זכויות האזרח המקורי של ארה"ב, משנת 1964.

התיקון קורא לאסור אפליה על רקע מין, נטייה מינית או מגדר, ונשיא ארצות הברית, דונלד טראפ כבר הודיע כי בכוונתו להחריג ממנו את הקהילה הטרנסית. טראפ ידוע כאחד שלא נשאר חייב ומגיב באופן אישי למחאות מסוג זה, אך לפי שעה נותר מאופק, ברשתות החברתיות ישנה תמיכה בסוויפט על המהלך.

בנוסף, לאחר שזכה הקליפ לשיר בתואר "קליפ השנה", התייחסה טיילור באופן ישיר לעניין, ואמרה כי "כולנו זכאים לזכויות שוות אל מול החוק".

עוד בוואלה!

שוב: דונלד טראמפ נגד הקהילה הטרנסית בארה"ב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully