וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Do we have your attention??

אחרי הגרסה העברית ל-'Nails, Hair, Hips, Heels', עמית רייס עושה זאת שוב, ומציג קליפ נוסף לשיר של טודריק הול, הפעם ל-'Attention'. אתם מוכנים לזה?

מאז שחרר טודריק הול את הקליפ לשיר 'Nails, Hair, Hips, Heels' הוא הפך לתופעה כלל עולמית, כשבימים אלה הוא נמא בסיבוב הופעות עולמי, שלאט לאט הופך ל-SOLD OUT. למרות זאת מקפיד טודריק לא להיעלם מהעין, והוא משחרר קליפים מרימים במיוחד לשיריו באופן קבוע.

זמן קצר לאחר שחרור הקליפ לשיר "Nails, Hair, Hips, Heels", העלה השחקן והיוצר הישראלי עמית רייס קליפ עם גרסה עברית לשיר, תחת השם "לק פן טוס שוז", שהפך לוויראלי תוך זמן קצר, ונכון להיום הוא מתקרב ל-50K.

אז אמר עמית לוואלה גאווה: "זה היה ממש קשה, אבל יצא תרגום ואמרתי לעצמי "אפשר להשאיר את זה כבדיחה ואפשר פשוט לעשות את זה. כל המצולמים הם חברים למקצוע, רקדנים, ושחקנים. עשינו ממש מעט חזרות, כי כולם עובדים והתנדבו לפרויקט הזה"

"צלמנו ביום היחיד בשבוע שאין לנו הצגה, עלינו בליל שישי לגג, וצלמנו במשך ארבע שעות. דפקנו עם העקבים כל כך חזק, שהשכנים חשבו שיש פורצים בבניין, והזמינו משטרה, שדי התאכזבה, ככה זה נראה לראות חבורה של שחקנים ורקדנים, במקום פורצים."

ונראה שעם הצלחה לא מתווכים, והיום עמית עושה זאת שוב, ומשחרר גרסה עברית לשיר נוסף, הפעם בחר בשיר Attention של טודריק. אך לא מדובר רק בהקלטת גרסה עברית, כיטב המסורת הצטרף גם קליפ מושקע, שצולם בליווי רקדנים.

"הסרטון מומלץ לכל מי שזקוק לכמה רגעים של תעופה עצמית", אמר עמית לוואלה גאווה. ואם תצפו, תבינו למה הוא מתכוון.

הפקה מוסיקלית גרסה עברית: בניה קניסטר, מיקס גרסה עברית: רועי הלירד גבע, בימוי, צילום ועריכה: אורי זלצמן, כוריאוגרפיה: טודריק הול, קטיה רוזנפלד, תומר אזולאי, טל אשר, עמית רייס, במאית תנועה: קטיה רוזנפלד, רקדנים: תומר אזולאי, טל אשר, מקיאז': נובה דובל, עזרו באהבה: נליה ומשפחת צמחמן הצעירה.

עוד בוואלה!

שבלאם: ככה נשמע טודריק הול בעברית

לכתבה המלאה

המקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully