וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נולדו פה גם זוגות": קבוצת טיולים לגייז בטבע

אנחנו מכירים את האפליקציות הגאות, מסיבות גייז, ברים... אבל מה דעתכם על טיולים? טיולים לגייז? זה בדיוק מה שטל מארגן משנת 2015. ומה שהחל כמיזם קטן הפך לקבוצה גאה, עם למעלה מ-2,300 חברים. אז שימו נעליים גבוהות, ויאללה. יוצאים לדרך

טיולים לגברים גאים בטבע. טיולים לגברים גאים בטבע,
טיולים לגברים גאים בטבע/טיולים לגברים גאים בטבע

בדיוק כשחשבנו שהכל הופך דיגיטלי ומנוכר, מגיעה קבוצת הטיולים הגאים בטבע, ומראה שאפשר להכיר אחרת. כן, זה נשמע לרגע כמו כמו התחלה של משהו אחר, אבל תרגיעו - זה ממש לא זה.

כלומר כן, ישנה מטרת היכרות, כלומר הטיולים למעשה מהווים פלטפורמה אלטרנטיבית לגברים גאים לאפליקציות ולמועדונים, אבל הדרך להכיר היא פשוט לטייל בטבע יחד. "אנחנו מטיילים בנחלים והרים בישראל ובשבילים מסומנים", אומר טל. "רוב הטיולים באיזור חיפה וירושלים-בית שמש, יש מעט טיולים בגליל העליון ובנגב, והשנה לראשונה יש כמה טיולים ברמת הגולן.

יחד עם האהבה של טל לטיולים, הוא גם חשש להישאר לבד. "אני בא מרקע דתי, מחפש בן זוג דתי והאפליקציות היום הן לא התמודדות קלה. שמעתי על קבצות טיולים גאות, אך בגלל הרקע הדתי שלי, לא יכולתי לצאת אליהן. ובאופן כללי, המטרה ברוב הקבוצות הייתה טיול, ופחות דייטינג. כאן זה משולב".

טיולים גאים בטבע. טיולים גאים בטבע,
טיולים לגברים גאים בטבע/טיולים גאים בטבע

הרעיון הראשוני היה לפתוח קבוצת טיולים לגייז דתיים בלבד, אך מכיוון שטל ידע שלא יהיו מספיק קהל לקבוצה קבועה, הוא החליט לפתוח את הקבוצה לכל גאה באשר הוא.

בנוסף רציתי שגם אנשים בארון ירגישו בנוח להצטרף, ולא יחששו מחשיפה. היום בערך חצי מהמטיילים בארון או על הרצף וחצי מחוץ לארון. "אני לא מקפיד לשאול אנשים אם הם בארון אז גם לא תמיד יודע, מבחינתי אני שומר על פרטיות של אנשים גם אם הם מחוץ לארון", אומר טל.

"מטיילים איתנו מכל הארץ, דתיים, חילונים, מסורתיים, טרנסים, ערבים, דרוזים, זוגות ואפילו תיירים שמקומיים מביאים.

עוד בוואלה!

גאים דתיים הם "פושעי ישראל"?!

לכתבה המלאה

"בסה"כ יש לקבוצה כ-2,400 חברים ברשימת התפוצה, כ-200 חברים בקבוצת הפייסבוק החדשה שלנו, כ-390 בקבוצת ואטסאפ, וכ-609 שטיילו איתנו מאז נובמבר 2015".

"יצאו מהטיולים כמה עשרות של זוגות לדייטים, שאני יודע עליהם (האמת שבשלב מסוים הפסקתי לספור), שיצאו תקופה כלשהי. אני יודע על אנשים שיצאו במשך כמה חודשים אחרי שהכירו בטיול אבל לא מכיר זוג שעדיין יחד לצערי", מספר טל.

הטיול הבא יצא בסוכות, ברמת הגולן. רוצים להצטרף? כנסו לעמוד הפייסבוק - כאן, אפשר גם במייל ישיר לטל: tiulimg@gmail.com ואפשר גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק החדשה - כאן.

טיולים גאים בטבע. טיולים גאים בטבע,
גם אם אתה בארון, אין חשש/טיולים גאים בטבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully