וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים למסיבה 'פסיכית'?

10.11.2019 / 10:57

אם אתם חובבי פופ, יש לנו חדשות טובות. ליין חדש - פסיכית - מגיע וינסה לעשות לכם נעים במקומות שליינים אחרים לא הצליחו. "כן, זה מפחיד, אבל הרבה לפני הכסף - אנשים מרגישים את האותנטיות ומגיעה להם חוויה אחרת ושונה"

ליין המסיבות "פסיכית". יח"צ,
תכירו: פסיכית ליין מסיבות פופ חדש/יח"צ

אם נדמה לכם שלאחרונה ישנה התעוררות בחיי הלילה הגאים של תל אביב, אתם צודקים. אחרי תקופה ארוכה בה היה נדמה שיש רק את ה"פוראבר" וה"ביף" בעיר, לאחרונה ישנה התעוררות של ליינים נוספים. כעת, מצטרף ליין נוסף וחדש לעיר - 'פסיכית'. ליין פופ שיזיז לכם ת'תחת. מאחורי הליין עומדים שיאל אורן, 32 ודניאל אוחנה, 27.

איך נולד הרעיון להקים ליין פופ חדש?

"ב3-4 שנים שאני יוצא למסיבות, תמיד הרגשתי שאני צריך להתפשר על משהו", אומר דניאל. "אם זה מבחינת נושא העישון, עניין שלצערי לא אוכפים במסיבות של הקהילה הגאה, ואם זה מבחינת מוזיקה שלפעמים הולכת לאיבוד בשילובים שבין פופ, לדאנס ו-R&B. יש תחושה שהניסיון לתפוס ולרצות את כל הקהלים מביא בסוף לפספוס של הקהל אליו אני משתייך: הקהל שפשוט אוהב פופ כיפי ומרים!"

שיאל מוסיף: "ההורים שלי כבר הרבה שנים מנהלים מועדונים, למעשה מסוף שנות ה-80, כך שהגעתי עם הג'וק למסיבות עוד מהבית. תמיד הייתה ציפייה מהסובבים אותי שארים ליין גייז, והנה עכשיו זה קורה".

המסיבות יתקיימו מועדון 'הוואנה קלאב', מקום מושלם לאירוע נוצץ מהסוג הזה. הוא גדול, מושקע ויש לו סאונד מטורף. הוא גם מועדון ללא עישון ועם מזגן שעובד... משהו שהתברר כמצרך נדיר במסיבות כיום. בקיצור במועדון כמו שרואים בסרטים, ולא פאב מטר על מטר שהחליטו לשים בו מוזיקת ריקודים ולהפוך אותו למסיבה. "

ליין המסיבות "פסיכית". יח"צ,
"הקבוצה בפייס מוקדשת כולה לחברי הקהילה הגאה ותומכיה שאוהבים ומעריכים מוזיקת פופ"/יח"צ

מאיפה הגיע השם "פסיכית"?

דניאל: "זה התחיל כבדיחה בכלל. אני תמיד קורא לחברות שלי 'סקסית פסיכית' וזה תפס חזק אצלנו בחבר'ה. כששיאל הציע להשתמש בבדיחה הזו כשם לליין, התגובה שלי הייתה מיד: 'לא! את פסיכית!', והסברתי לו שעדיף לישר קו עם שאר המסיבות ולבחור שם באנגלית, אבל שיאל התעקש על 'פסיכית'.

היום אני יודע שאנחנו פשוט לא כמו כולם. אנחנו מביאים חוויה אחרת ושונה ממה שהבליינים בקהילה הגאה היו רגילים אליה עד עכשיו". שיאל מוסיף: "ובכלל לדעתי 'פסיכית' הוא שם מושלם לליין גייז, בעיקר כי הוא ממש מתאר כל מה שגיי פוטנציאלי יכול לרצות כשהוא יוצא למסיבה: זה היסטרי, זה מוגזם, זה מפתיע, זה חצוף וזה בלשון נקבה."

יש לא מעט ליינים שנסגרו באותה המהירות שקמו, האם אין חשש לצאת עם משהו חדש?

דניאל: "קיבלנו המון הודעות מיחצ"נים שניסו להוריד אותנו מהעניין, והתחושה הייתה שיש חשש אמיתי מהצטרפות של עוד ליין גייז לסטטוס קוו של חיי הלילה בתל-אביב, במיוחד ביום רביעי. לומר לך שזה לא מפחיד? זה כן מפחיד, כמו כל פרויקט חדש שיוצא לדרך.

יחד עם זאת אנחנו מאמינים שאם אתה יוצא לדרך עם כוונה אמיתית ליצור משהו איכותי עבור אנשים אחרים, וזו המטרה הראשונה שלך, הרבה לפני הכסף - אנשים מרגישים את האותנטיות ומגיעים כדי להנות וכמובן שגם כדי להביע תמיכה. כמות הכסף שהשקענו עד עכשיו בליין הזה היא עצומה. חשוב לנו שזה יהיה משהו מדהים."

שיאל: "וגם בדיוק מהסיבה הזו בחרנו את המקום ברמה הכי גבוהה בתל אביב וגייסנו לכוחותינו את הדיג'יי דניאל מריומה - שהוא תותח ויש דרישה גדולה למסיבות שלו; עבדנו איתו באופן צמוד ומאוד מדויק על הפלייליסט ספציפית ועל הכיוון המוזיקלי בכלל, במיוחד לקראת מסיבת הפתיחה שתכלול ספיישל משוגע של בריטני, גאגא וטיילור סוויפט... המלכות הבלתי מעורערות של הפופ!

ב-13 לנובמבר אנחנו נראה אם העבודה שעשינו השתלמה. עד אז אנחנו מאמינים שאירוע פתיחה יהיה מטורף לגמרי ושאתם תקבלו עוד המון שנים של 'פסיכית'."

עוד בוואלה!

ליל כל הקדושות: דיטוקס ומנילה כבשו את תל אביב

לכתבה המלאה
מועדון "הוואנה קלאב", תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
מועדון "הוואנה קלאב". חלל גדול, מושקע וממוזג/צילום מסך, צילום מסך

לאיזה קהל יעד המסיבה פונה ומה מייחד אותה מליינים אחרים?

דניאל: "מה שמייחד אותנו הוא הקונספט של הקהילה סביב המסיבה. היה חשוב לנו ליצור ליין שמעבר לכיף שבו - ייצר גם חיבור בין המבלים בו ברמה האישית. לשם כך פתחנו קבוצת פייסבוק (פסיכית: מסיבת הפופ של תל-אביב), והיא מוקדשת כולה לחברי הקהילה הגאה ותומכיה שאוהבים ומעריכים מוזיקת פופ, ורוצים לחלוק את התשוקה הזו עם אנשים אחרים - גם מחוץ לכותלי המועדון.

הרבה מדברים בקהילה שלנו על השטחיות ועל הדגש המוגזם על מראה חיצוני ועמידה בסטנדרטים לא הגיוניים של נראות - זה היה המקום שלנו לבוא ולומר: "בואו נכיר אחד את השני מבפנים, נתחבר, ננהל שיח ואז גם נצא לחגוג ביחד. ככה ניצור מסיבה שהרבה יותר כיף בה."

שיאל: "המסיבה פונה לקהל צעיר ובוגר שמתעניין בפופ העכשווי, הכי פראש ובשילוב של הלהיטים הכי חזקים מהעשורים האחרונים. הקהל שיגיע ל'פסיכית' הוא קהל שמחפש מסיבה שמתחילה מוקדם (21:00), עם רחבה מרווחת, ממוזגת ונטולת עישון - וכל זה במחיר שלא מפרק את הכיס. אני מניח שהיו מסיבות גייז שניסו בעבר לכוון למקום זה, אבל שלנו גם הולכת לקלוע."

מסיבת הפתיחה של 'פסיכית' תתקיים ב-13/11, יום רביעי החל מהשעה 21:00, במועדון הוואנה קלאב (יגאל אלון 126, תל אביב). כל הפרטים באיוונט: - פה - ירים את הערב: DJ דניאל מריומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully