וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי הלילה של תאילנד: לא לזה ציפיתם

9.1.2020 / 8:00

למרות התדמית השמרנית, ומתחת למסג', לנופים ולחופים הכחולים, תאילנד שינתה כיוון ובשנים האחרונות מציע חיי לילה סוערים במיוחד - עבור הקהילה הגאה. יצאנו לבדוק וחזרנו עם המדריך המלא

באולפן: ליאור נאור וליאור לאטי/באולפן: ליאור נאור וליאור לאטי

אנחנו מודים, כשמועדון ידידי תאילנד בישראל הזמין אותנו לכנס להט"ב בין-לאומי בתאילנד, לא היינו בטוחים איך להגיב. אנחנו זכרנו את תאילנד כמדינה שמרנית יחסית, שנכון, להט"ב לא מאויימים בה, אך בחיים לא היינו מדמיינים סצנה גאה בועטת וחיי לילה פעילים.

אבל כשהשמש שקעה והאורות נדלקו, התחיל הקסם של הלילה, ומתברר שזה הזמן לצאת לחגוג. את אוכל הרחוב, המסעדות והנופים רובינו כבר הכרנו, אם אחרי הצבא או אם בחופשה משפתית, אבל עכשיו, תרשו לנו להציג לכם את תאילנד הגאה. כמעט בכל אזור תמצאו את הרחובות הגאים, אלה שמלאים בברים, מועדונים והכל חופשי לכל המגדרים.

אז לאן הולכים?

בבנגקוק הריכוז הגאה הוא סביב רחוב סילום, ושם אין אחד שלא מכיר את ה-DJ Station. מועדון גאה מפורסם מאוד, עם שלוש קומות ושתי רחבות מרכזיות, באחת האוס מכל העולם ובשניה פופ עולמי ומקומי. אגב, ישראל והמוזיקה שלה אהובים פה מאוד, אז אל תופתעו אם פתאום תשמעו פה את עופר ניסים או שגיא קריב. הכניסה בתשלום אך זול במיוחד וכולל שני דרינקים בבר.

לא רחוק משם תמצאו את The Stranger Bar‬, בר קטן אך מוכר מאוד, שבו כל ערב תמצאו את הופעות הדראג הכי טובות באזור (באמת, בדקתי את כולם). בכל ערב ישנה מנחה אחרת, שהיא המלכה של הערב, והיא מציגה את הנאבר המושקע ביותר, כשיתר המלכות כאילו מנסות להשוות עצמן אליה. במהלך ההופעה הן יורדות מהבמה לקהל, וזה בדיוק השלב לתת להן טיפים. לא להתבייש, זה מקובל ואף רצוי. הכניסה חינם, הקוקטיילים טעימים. מומלץ להגיע מוקדם.

עוד בסילום תמצאו את ה-Maggie Choo's, מועדון שמציג מסיבות גאות בסגנון המאה ה-17 בכל יום ראשון. הקהל מולטי סקסואלי ובשיא הערב עולה לבמה מלכת הדראג של המקום, פנג'ינה הילס, להופעה שיהיה לכם קשה לשכוח.

אך אל תתבלבלו, שלושת המקומות הללו הם רק פסיק בתוך האזור הגאה, מומלץ במיוחד להתחיל את הערב באחד מהם, ובהמשך להרשות לעצמכם ללכת לאיבוד, לאכול משהו, ולהמשיך להסתובב ברגל באזור הצבעוני. רוב האזורים והמקומות מולטי סקסואליים, ופונים לגברים, נשים וכל מה שבינהם.

אך אם היה ניתן לחשוב שעיקר הגאווה היא בעיר הגדולה בנגקוק, זה כאמור לא המצב. בפוקט, למשל, תמצאו גם אזור גאה ובו ברים רבים, כשבראשם ה-‪ZAG Bar‬. דנס-בר גדול אשר מתחיל בכל ערב את ההופעות בחצר הפתוחה לרחוב, כשבשעה 23:00 ההופעות עוברות לבמה שבתוך המועדון, עד השעות הקטנות של הלילה. הכניסה חינם, אך מקובל להזמין דרינק או שניים, ולמעשה אפילו די רצוי.

האזורים הגאים פועלים כל השנה, אבל אם אתם חיית מסיבות, שמחפשת איפה להרים בגדול, הגיע הזמן שתכירו את את WHITE PARTY BANGKOK, FAKE CLUB THE NEXT GEN ואת circuit festival asia.

עוד בוואלה!

חיפה: המקום בו יהודים, ערבים, טרנס ובי מרימים יחד

לכתבה המלאה
ZAG BAR - פוקט. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
הופעות אל תוך הלילה - כניסה חינם. ZAG BAR - פוקט/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

שלושה אירועים שכל אחד מהם הוא פסטיבל בפני עצמו. בדומה לגרסה האירופאית, ה-circuit festival asia נערך בכל שנה בחודש יוני וכולל מסיבות ענק המושכות עשרות אלפי תיירים מכל העולם. בין היתר ישנן מסיבות מים, חוף, במועדונים פתוחים וסגורים, הכל ענק, גדול ואולי הכי מרשים שתראו.

הפקת ענק נוצצת ומוכרת היא ה-WHITE PARTY BANGKOK. ליין מסיבות שמגיע אחת לכמה חודשים, ומציע רצף מסיבות בהפקות ענק יוקרתיות. בין היתר מסיבות קצף, ים, ואפטרים לצד אירועים בהאנגרים ענקיים, הופעות מושקעות, רקדנים, דוגמנים והרבה הפתעות. ההפקה מדגישה כי חוות המבלים היא ערך עליון עבורה, כשבכל שנה ההשקעה במסיבות גדלה.

ההפקה הקרובה של הליין היא מסיבות הסילבסטר, לציון סוף 2019, כשאת המסיבה המרכזית יוביל לא אחר מאשר ה-DJ עופר ניסים, הזוכה לאהדה רבה מאוד בתאילנד, לצד DJ's נוספים מכל העולם. לסבב הקודם של מסיבות WHITE PARTY הגיעו כ-20 אלף איש, כש-70% מהם תיירים והיתר מקומיים.

ואם אתם לא מחפשים פסטיבל גדול, הליין השלישי הוא בול בשבילכם. ה-Fake Club The Next Gen הוא מועדון ענק, הפועל לאורך כל השנה. הערב מתחיל לרוב מוקדם, סביב השעה 21:00 בלהיטי פופ מקומיים, כשסביב חצות מתחילה המסיבה האמיתית וזו נמשכת עד 03:00. לרוב יש מופע ורקדנים על הבמה, וזה בהחלט המקום לבוא להרים בו, אם אתם פחות מחפשים פסטיבל.

תכירו: WHITE PARTY BANGKOK

אז זה מה שעושים בלילה, אבל מה קורה ביום? בשעות היום תאילנד היא חיבור של הכל. בבנגקוק תמצאו עיר מודרנית, עם מלונות מפוראים, מרכזי קניות, אוכל רחוב שאי אפשר להפסיק לאכול (לא, באמת... תנסו, אי אפשר) לצד מקדשים, חופי-ים עם מים שקופים ואין סוף חוויות. רוצים לקרוא על החוייה שלי בתאילנד? לחצו כאן.

הכותב היה אורח של 'מועדון ידידי תאילנד בישראל' בכנס הגאווה של תאילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully