וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשף של POSE מגיע לתל אביב

אם ראיתם את הסדרה המעולה POSE אתם מכירים את "הנשף". האירוע המרכזי אליו היו מתאספים בכל שבוע אנשי הקהילה לתצוגת אופנה שכולה האקסטרווגנזה. בשישי הקרוב הנשף מגיע לתל אביב, אז מה הקטגוריות ומי צועד? כל הפרטים בפנים

POSE TLV/POSE TLV

"המטרה של 'POSE TLV' היא להחזיר את המסורת שנוצרה בשנות ה-80", אומר לוואלה! גאווה אור אביגד, שביחד גסטון אוסיריס ורעות מרים כהן, עומד מאחורי הליין. בשנים האלה הקהילה הגאה, ובמיוחד הקהילה הטרנסית לא נדדה ממועדון לבר, אלא התרכזה בכל שבוע על אירוע מרכזי אחד - הנשף.

אז, במהלך הערב הוכרזו קטגוריות שונות, כשכל מתמודד היה מביא איתו את השואו הכי טוב שהיה יכול, במטרה לזכות. הרעיון שעומד מאחורי 'POSE TLV' הוא לתת במה וביטוי לאנשי הקהילה על כל גווניהם ולגבש את הקהילה בתוך עצמה (כי כיום היא קצת מפולגת). "תרבות הנשפים הייתה מפלט לכל האנשים שהרגישו דחויים על ידי החברה, שחורים, הומואים, לסביות, טראנסג'נדרים, קרוסדרסרים, אנשים החיים עם HIV ועוד צורות רבות לסטיגמות שהחברה בחרה לתייג", מוסיף אור.

"הנשפים היוו מפלט לדמיון וביטוי חופשי עבורם, המטרה של POSE TLV היא להחזיר את המסורת שנוצרה בשנות ה-80, ולהנגיש את הנשפים לקהל הרחב, גם מי שלא חלק מהקהילת הלהט"ב אבל מרגיש צורך לפרוק עול בדרך של אומנות ויזואלית ותנועה".

מאחורי הליין עומדים:
אור אביגד הוא אמן, מפיק וידאו ורקדן כבר 22 שנים, בעלי סטודיו להיפ הופ, יוצר וכוריאוגרף לאמנים כמו איתי לוי, שרית חדד, דנה אנטרנשיונל וחובי סטאר, וכן השתלם אצל טובי המורים בLA.

גסטון אוסיריס הוא רקדן יוצר ואייקון ווג ארגנטינאי, דראגקווין הראשונה שרקדה ווגינג מול הנשיאה בטלוויזיה פתח את הטקס בלייב עם הסגנון בארגנטינה ודרום אמריקה השתתף במיצגי אומנות,הצגות, מיוזיק וידאו, ווידאו ארט,

רעות מרים כהן היא עורכת אתר גלובס ועורכת התוכן של POSE TLV מקורבת למלכות הדראג של רופול, ממייסדות אתר דראג צ'ייסר.

את האירוע ינחה מאור מאיה (MC) והנשף עצמו כולל פרסים, תלבושות ומחולק לקטגוריות: RUNWAY ו-PREFORMANCE. הקטגוריות של המסלול לא מחייבות ריקוד אלה רק הליכה והגשה של הלוק באותו נושא של הקטגוריה הנבחרת (למשל BIZARRE , EXECUTIVE REALNESS , FACE , BODY), ואילו קטגוריות הפרפורמנס משלבות קטעי ריקוד עם כל מיני סגנונות שהתפתחו עם השנים (VOGUE FEMME , OLD WAY , NEW WAY)

עוד בוואלה!

וזו ההוכחה שאתם שיפוטיים

לכתבה המלאה

אז איך עושים את זה?

כל זה יקרה בשישי הקרוב, ב-23:00 במועדון בסקולה ת"א. האירוע יכלול הופעות מיוחדות ופאנל שופטים בינהם, חובי סטאר (שגם יופיע במהלך הערב), אור אביגד, גסטון אוסיריס, אתי אסתר סוויסה, ודורין אדרי. עוד תופיע מילקי ויניל, שחזרה אלינו הישר מ-LA ועוד דרגיסטיות שינסו לזכות בפרס הכספי בקטגוריית ליפסינק.

על העמדה תנגן עד הבוקר מיטל שבח, ממקימות MTV Israel, ובעלת תוכנית בגלגל"צ ורדיו תל אביב, שתרים עם להיטי דיסקו נוסטלגים, פופ טראש עדכני, 80's90' s וווג.


עוד פרטים באיוונט - לחצו כאן, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

פוז אקסטרא ואדאנזה פלייר דפוס יפן. יח"צ,
פוז אקסטרא ואדאנזה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully