וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל השרירים והמנגינות: בסוף, גם הנצח הוא זמני

Dancing Queen

9.12.2019 / 8:50

כשבוורידים הבולטים דרך החולצות הצמודות זורמים חומרים אחרים במקום דם, אין פלא שהשמחה המוגזמת נראית מזויפת. כתבנו הלך ל"פוראבר" באומן אחרי 7 שנות הפסקה, רק כדי להבין שוב שלא כולם רוצים השתחרר מתסמונת 'פיטר-פן'

הפוראבר באומן 17/ליאור נאור

שישי, 01:30 בלילה, "פוראבר Game-ON" בישרה ההזמנה בסגנון משחקי וידאו. שבע שנים עברו מאז הפעם הקודמת שביקרתי במסיבה של הליין, ובזמן שחלף הוא כבר הפך למעצמה: מסיבות דו שבועיות בניצוחו של המפיק אוהד חיים, כיתות תקליטנים מהונדסות לעילא ושיתופי פעולה עם ליינים דומים ומובילים בחו"ל.

גם הקהילה השתנתה. פורצי הדרך הלהט"ביים פינו את מקומם עבור 'דור ההומואיות החדש', שטעם רק גאווה בימיו. בועה תל אביבית מוכוונת אינסטגרם עם כל המקובלים מדירוג ה-TOP 500 של 'אטרף'. הגבר השרירי, הבחור עם הזקן המעוצב, הנער עם המבט הנשי והבלתי מתנצל. כאילו נתלשו מפרסומת ל'גריינדר', מעין דוגמני גאווה. החיים הם כאן ועכשיו, המערכה שבין המסיבות.

ככל שעופר ניסים העמיק את אחיזתו בכס המלכות וחיזק את הקונצרט הגאה אחת לרבעון, ב'פוראבר' הבינו שצריך למלא את הוואקום ולספק את מבוקשן של 'המקובלות של השכבה'. כי מה רוצה כל פשוטה מלבד דאנס מזוקק, תאורה מצועצעת אך מושקעת, וידאו ארט עשוי היטב וכמה חתיכים שעושים תנועות מוגזמות על הבמה? בפוראבר תל אביב הולכים על כל הקופה כבר 13 שנה.

התוצאה - מדהימה. חוויית קלאבינג שנעה בין ההנאה הנוסטלגית מעמידה על המדרגה במועדון הדום המיתולגי לבין הסבל והצחנה שעולה בסיור לימודי לאתר השפד"ן. אם אלוהים הוא אכן די-ג'יי, אזי האומן 17, משכנו הקבוע של הליין, הוא בית הכנסת. ארומת בתי השחי של שבת ניכרת כאן, והצפיפות מורגשת היטב.

מתוך מסיבה של ליין הפוראבר, מועדון האומן 17. ליאור נאור, מערכת וואלה!
מתוך מסיבה של ליין הפוראבר, מועדון האומן 17/מערכת וואלה!, ליאור נאור

השעה 03:30 ולביקור הנדיר שלנו מצטרף כ', חבר משכבר הימים ואורח קבוע כאן בתפילות. חיש מהיר השיל גופייתו מעליו ונערך כמו חברותיו לתפילת שחרית - הסט המצוין של מור אברהמי. אט אט, החלו המתפללות לתפוס את מקומן בלב הרחבה. אל חברינו כ', עלו לרגל בזו אחר זו הידידות, מנשקות כאילו היה ספר תורה.

"איזה כיף שהגעת", התיזה רונית. "אני כה מפוצצת", דיווחה חברתה אושרית. מולן, רינה הגיבה בהתפעלות - "הלם שאת אקטיבית" - ובצדק לנוכח המאזן הכללי באגף עזרת הנשיים. השמות המלאים אגב, שמורים במערכת, לאו דווקא מפאת כבודן של המעורבות, שאבד עוד לפני הגעתן לקלאב.

04:10, אמאל'ה ואבאל'ה, איך המקום התמלא. חוליית הרקדנים מתעבה - והיא כבר עוטה מסיכות פאקמן בהתאם לנושא שנבחר למסיבה. ברחבה עצמה - הבליינים לא מתרשמים משינויי האאוטפיטים שהוכנו לטובת האירוע, או בכלל ממשהו שמתרחש חיצונית להם, מלבד הדבר שאותו הם מחבקים. קשה להאשימם נוכח מצבם התודעתי שנע בין אבק כוכבים לשמן מנועים. לא משנה אם זה G, K או MD, העיקר שנרים ונהייה צעירים ויפים כמו בסרטים, גם אם מתישהו הבדידות תתפוצץ לנו בפנים.

עוד בוואלה!

שמרנית?! תכירו את חיי הלילה הגאים של תאילנד

לכתבה המלאה
מועדון האומן 17. ליאור נאור, מערכת וואלה!
מתוך מסיבה של ליין ה'ביף', במועדון האומן 17./מערכת וואלה!, ליאור נאור

06:00. כיאה למעצמה, ליין ה'פוראבר' מחזיק גם שדרה של שגרירויות. המרכזית שבהן היא של ליין ה'ביף', בירכתי הרחבה. הביף, כשמו כן הוא, ישות תל אביבית ותיקה המהווה בית לקהילת הדובים והפטיש, שונה בתכלית מהאידיאל שמקדשים פה.

המבקרים הבוגרים יותר נסים על נפשם לעבר העמדה המרוחקת, נהנים מאוויר הפסגות שחסר כל כך בתוך ההמולה. מכאן הם צופים במחזה הקשה של הפיכת הרחבה לשטח כינוס לקראת המערכות הבאות - המין הקבוצתי בשירותים או הצ'יל בדירה בפלורנטין. הם מצדם, מתנחמים זה בזרועות זה, אבל אל תתבאסו עבורם. בניגוד לכולם כאן, הם כבר הבינו שגם פיטר פן לא באמת חי לנצח, לא בפוראבר וגם לא באפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully